Gravatar

#1 Michael Andersen 11 år siden

Er der nogle filmzer som er med på en lille udflugt til London for at opleve Danny Elfman live og høre hans musik til Tim Burtons film?

Det er i selveste Royal Albert Hall og Elfman vil være på scenen for at synge sange fra "The Nightmare Before Christmas".

Det er godt nok en mandag, men det betyder så til gengæld at vi kan få billigere flybilletter og overnatning.

7. oktober: Danny Elfman's music from the films of Tim Burton
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#2 elwood 11 år siden

Ohh tempting...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 BN 11 år siden

Michael Andersen (1) skrev:
Elfman vil være på scenen for at synge sange fra "The Nightmare Before Christmas".


Er hans også sanger udover komponist/dirigent?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4 Collateral 11 år siden

Det lyder absolut fantastisk. Jeg har ingen fornemmelse af hvad sådan noget vil koste, sådan overordnet? Er det noget du har en fornemmelse af?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5 davenport 11 år siden

BN - han er Jack Skellington på sang.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 Collateral 11 år siden

davenport (5) skrev:
BN - han er Jack Skellington på sang.


Og gør det fantastisk!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7 Michael Andersen 11 år siden

#3
Han er ikke dirigent (det plejer han heller ikke at være ved filmindspilninger), men ja han var oprindeligt sanger (i bandet Oingo Boingo) og har sunget også på en del soundtracks.

#4
Jeg har kigget lidt hurtigt på priserne (for mandag/tirsdag), og det ser ud til at det kan gøres for under 2000 kr. (fly, koncert og overnatning).
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#8 Collateral 11 år siden

Oingo Boingo er virkelig fedt! Det skulle du tage at tjekke ud BN! Kan give dig et par forslag til numre hvis det har interesse :)

-

Kæresten og jeg er på! Står du for at arrangere? Hvis ja, ved du så hvornår du har et beløb og hvornår du skal have pengene? :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9 Michael Andersen 11 år siden

#8
Jeg kan se at der er godt gang i billetsalget allerede. Det er ikke til at vide hvor mange vi bliver, og jeg er ikke lavet af guld for tiden :)

Det er nok urealistisk at vi kommer til at sidde ved siden af hinanden alle sammen alligevel, så spørgsmålet er om vi ikke skulle dele det op?

Jeg kan godt købe to ekstra koncertpladser og kan du gøre det samme? Så er vi dækket ind her i starten.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#10 BN 11 år siden

Collateral (8) skrev:
Kan give dig et par forslag til numre hvis det har interesse :)


Jotak, det må du meget gerne. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: