Gravatar

#91 The Insider 11 år siden

Vi lander ikke i Stansted, men i Gatwick. Vi lander 15.25, så jeg tænker, at vi måske mødes et sted downtown? Jeg er rimelig ferm til at finde rundt i London, så I kan evt. SMS'e, hvor I er, og så finder vi derhen. Alternativt kan vi mødes på hostellet ved f.eks. 18-tiden og så gå ud og spise lige efter?
War. War never changes.
Gravatar

#92 Michael Andersen 11 år siden

Ja, vi kan godt mødes på vores hostel ved 18-tiden. Jeg sender lige mobilnummer og adresse til dig.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#93 Michael Andersen 11 år siden

Så har jyderne fået 4 stk. billetter Stansted Express til 145 kr. pr. billet.

I stedet for at betale frem og tilbage, trækker vi bare beløbet fra min WB-billet og hostel.

Jeg glemte at få mit pas med på arbejde, så check-in må vente til torsdag.
Gravatar

#94 Collateral 11 år siden

Så Xenia skal overføre 145,- til dig.

Det med check-in forstår jeg ikke. Hvornår sender du boarding Pass mail?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#95 Michael Andersen 11 år siden

Måske kan I bare ordne det indbyrdes? Minus min WB-billet er det kun 31 kr. I skylder mig. Det passer vel til en øl eller et par colaer derovre :)

Torsdag, men hvis det er for sent for dig, kan jeg evt. køre ud og låne mine forældres printer i morgen.
Gravatar

#96 Collateral 11 år siden

Havde du dem ikke digitalt eller har vi talt forbi hinanden? Hvad skal du bruge en printer til? Er helt forvirret fornemmer du nok :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#97 Michael Andersen 11 år siden

Jeg ved ikke om de også kommer på mail, så jeg printer, scanner, og mailer dem til dig :)
Gravatar

#98 Collateral 11 år siden

Hvis du kan gøre det i morgen ville det være super, for skal også selv have dem printet :)
Gravatar

#99 Collateral 11 år siden

Xenia låner lige Marks bruger og stiller de spørgsmål, som hun har brug for at få svar på ;)

1. Hverken Mark eller jeg har rejst alene før, så vi aner ikke rutinen i lufthavnen og vi ved intet om hvornår hvad skal bruges. Derfor denne forvirring omkring Boardingpass. Kan man godt bruge en scannet udgave eller kan de se det? Jeg kan forstå på dig Michael at du sender os vores som scannede nemlig :)

2. Er det ikke snart lettest at vi jyder mødes i lufthavnen i forholdsvis god tid, så vi kan følges hele vejen og ikke skal bøvle med scanning osv? Man skal vel alligevel være der en del før?

Jeg håber, at det hele giver mening og at vi kan finde ud af det hele :)
Jeg gæder mig til at se jer alle samme. :D

Venligst Xenia
Gravatar

#100 Wangsgaard 11 år siden

Hvis man tjekker ind i lufthaven er det nok bare at vise sit pas ved den rigtige check-in disk. Så får man udleveret sit boarding pas. Hvis checker ind hjemme fra kan må få tilsendt sit boardinpas som man kan bruge.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: