Ja det er rigtigt. Når jeg klikker videre siger den også det.
18:00 er fint. Så kan vi evt. også nå at spise inden.
Bestilt. Vi skal afhente biletterne på stedet, så jeg skal bare have noget billed-id med og mailen hvor der står hvad der er bestilt. Så det bliver ikke et problem.
Vi skal være der mindst 20 minutter før vi har bestilt til, og det understreger de er meget vigtigt, så det må vi lige kigge på. Turen derud er vidst lidt bøvlet så vidt jeg har kunnet forstå på min veninde der netop har været afsted. Skal jeg tage rutevejledningen fra hjemmesiden med?
259,- kr. pr. person.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Er HMV egentlig på Picadilly Circus? Tænker om vi også skal derind at kigge? Derudover er der en anden Harry Potter relateret ting vi nemt kan kigge forbi, nemlig King's Cross station, som også har noget memorabilia af en art.
Og i forhold til tøj så kommer jeg i helt casual (t-shirt) og Xenia har en kjole hun tager på.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Cool. Er det til at finde hinanden i Stansted og er der styr på at københavnerne lander omkring samme tidspunkt som jyderne så vi kan tage Expressen sammen eller hvordan er det med det ?
Gode råd: Tag derud i gooooood tid. Vi tog afsted i god tid, og var ved at komme for sent. Tag IKKE subway toget derud. Det stopper 100 gange. Det tager over en time at køre derud, tag det almindelig tog.
#81 elwood 11 år siden
Ahh klokken 20 ser det ud til.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#82 Collateral 11 år siden
Bestilt. Vi skal afhente biletterne på stedet, så jeg skal bare have noget billed-id med og mailen hvor der står hvad der er bestilt. Så det bliver ikke et problem.
Vi skal være der mindst 20 minutter før vi har bestilt til, og det understreger de er meget vigtigt, så det må vi lige kigge på. Turen derud er vidst lidt bøvlet så vidt jeg har kunnet forstå på min veninde der netop har været afsted. Skal jeg tage rutevejledningen fra hjemmesiden med?
259,- kr. pr. person.
#83 Collateral 11 år siden
#84 Collateral 11 år siden
Og i forhold til tøj så kommer jeg i helt casual (t-shirt) og Xenia har en kjole hun tager på.
#85 The Insider 11 år siden
#86 Collateral 11 år siden
#87 The Insider 11 år siden
#88 Collateral 11 år siden
#89 Collateral 11 år siden
Gode råd: Tag derud i gooooood tid. Vi tog afsted i god tid, og var ved at komme for sent. Tag IKKE subway toget derud. Det stopper 100 gange. Det tager over en time at køre derud, tag det almindelig tog.
#90 Michael Andersen 11 år siden
Der skal vi lige have Yohan på banen med deres tider på ankomst og afgang.