Gravatar

#31 Michael Andersen 10 år siden

#30
Tak skal du have :)

Så er flybilletterne til jyderne bestilt. Det blev 110 kr. mere pr. mand og 356 kr. for Xenia (hendes bagage må maks. veje 15 kilo), så hvis I vil overføre dem til mig er det fint.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#32 Collateral 10 år siden

Michael Andersen (31) skrev:
#30
Tak skal du have :)

Så er flybilletterne til jyderne bestilt. Det blev 110 kr. mere pr. mand og 356 kr. for Xenia (hendes bagage må maks. veje 15 kilo), så hvis I vil overføre dem til mig er det fint.


Vi deler kufferten og overfører derfor 233,- hver. Er de ekstra penge for at vi har en fast placering i flyet eller bare noget ekstra gebyr værk?

Hvilken lufthavn lander vi i?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#33 Tommy Kristensen 10 år siden

I lander i Stansted (hvis det er RyanAir) - og skal med Stansted Expressen (tog) eller bussen videre. Bussen koster normalt mindre en toget - men man kan købe en group ticket til Stansted Expressen, og så spare 50%.

4 personer t/r koster 64£ - men i skal så rejse på samme tid da det er en gruppebillet. Det er 4£ dyrere end med Terravision busserne - men toget er mere komfortabelt og hurtigere :)
Gravatar

#34 Collateral 10 år siden

Michael Andersen (31) skrev:
...hvis I vil overføre dem til mig er det fint.


Der er overført fra os begge.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#35 PredatorX 10 år siden

The Insider (18) skrev:
Jeg er bange for, at jeg ikke får tid til at se nærmere på sagen før halvanden uge inde i maj, men så er jeg formentlig blevet klarere i hovedet :-)


Samme her, jeg skal også lige have overstået eksaminer (og thailand fra 22 juni - 14 juli)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#36 Michael Andersen 10 år siden

#32
Prisen pr. billet var bare steget.

#33
Tak for info :) Kørte vi også med tog dengang vi var derovre til Jerry Goldsmiths koncert?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#37 Collateral 10 år siden

Michael Andersen (36) skrev:
#32
Prisen pr. billet var bare steget.


Jeg uerfarne rejser spørger så: Er det bare først til mølle princippet med sæder, eller har man en fast plads?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#38 elwood 10 år siden

Hvad gør vi med aftensmad egentlig jeg tænker vi skal jo ha noget og spise også, det er vel blot noget vi finder ud af derover hvordan det skal foregå.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#39 Michael Andersen 10 år siden

#37
Jeg ved ikke helt hvordan det fungerer hos dem, men vi har ikke nogen fast plads pt.

#38
Jeg regner med at du kan overtale gi-jones til at lave madpakker til os ;) Vi finder bare nogle gode steder når vi er der.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#40 Wangsgaard 10 år siden

Når man checker ind får man tildelt en plads og hvis det er muligt kan man sidde sammen. Hvis man checker ind fra en stander kan man selv vælge hvor man vil sidde.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: