Gravatar

#41 Michael Andersen 10 år siden

Afgang fra Billund:

Lørdag 5. okt. kl. 14:15


Afgang den anden vej:

Tirsdag 8. okt. kl. 20:35 (engelsk tid)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#42 MMB 10 år siden

Ryanair er et helvede mht. pladser, eftersom de har "fri seating". Det betyder, at der er frit slag om sæderne (med undtagelse af 20 pladser, som vist kan reserveres). Så det er først til mølle, når I går om bord på flyet (IKKE når i checker ind).

Ryanair er et helvede. Der er minimal plads, tit kaos og ofte forsinkelser. Heldigt, at I kun skal til London. :)
Gravatar

#43 elwood 10 år siden

Det blir en awesome tur, er jeg overbevist om.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#44 Kruse 10 år siden

Jeg har nu fløjet med Ryanair en del gange, hovedsageligt til London, og jeg har aldrig oplevet nogen problemer. Hverken med at finde et ledigt sæde eller forsinkelser. Det er dog rigtigt nok, at benpladsen er ret minimal.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#45 MMB 10 år siden

Kruse (44) skrev:
Jeg har nu fløjet med Ryanair en del gange, hovedsageligt til London, og jeg har aldrig oplevet nogen problemer. Hverken med at finde et ledigt sæde eller forsinkelser. Det er dog rigtigt nok, at benpladsen er ret minimal.


Damn... Du er da ualmindeligt heldig så. :)
Gravatar

#46 Kruse 10 år siden

Foeller (45) skrev:
Damn... Du er da ualmindeligt heldig så. :)


Eller også er du ualmindelig uheldig? ;)

Ah, det skal vist også siges, at jeg ikke husker mine oplevelser med Ryanair særligt godt, da det glider lidt ind i hinanden, og at der sjældent har været mere end få minutters forsinkelse. Jeg har vidst nok en enkelt gang siddet og ventet ombord på flyveren i 20-25 minutter, før at den fik tilladelse til at flyve, men jeg kan ikke huske om det var til London eller det var til Spanien.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#47 MMB 10 år siden

Ryanair har generelt et rigtig dårligt ry, så tvivler på, jeg har været ekstraordinært uheldig. Sidste gang jeg var ude at flyve med dem (var vist også til London), så var der 3 timers forsinkelse.
Se evt. her: http://www.trustpilot.dk/review/www.ryanair.com
Gravatar

#48 Kruse 10 år siden

Foeller (47) skrev:
Sidste gang jeg var ude at flyve med dem (var vist også til London), så var der 3 timers forsinkelse.


Det har jeg dog heldigvis aldrig oplevet. Mine erfaringer med Ryanair er kun gode, så lad os håbe at filmz'erne har mit held, når det kommer til Ryanair-rejse til London :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#49 MMB 10 år siden

Ingen tvivl om det. :) Med dit held skal det også nok gå godt. :P
Gravatar

#50 Tommy Kristensen 10 år siden

Har rejst enormt meget med RyanAir, kan ikke mindes nogensinde at være forsinket mere end 5 min, og det kan jo skyldes alt fra tæt trafik til vejr - er dog landet 95% af tiden med "trompet fanfare"-jinglen og speaken: "Yet another RyanAir flight on time"...

Har dog ofte oplevet danske passagerer tosse rundt, ikke har haft styr på billetter, aaaaaalt for meget vægt i både alm og håndbagage, forsøgt at få to tasker med om bord - og brokket sig over det ene og det andet - mest service og kvalitet - til trods for at de har betalt langt mindre end hvad en SAS eller BA billet ville koste. Man får lidt hvad man betaler for, og synes egentligt at det er okay til prisen. RyanAir ligger i øvrigt nr. 12 hvad præcision angår - og slår selskaber som Swiss, British Airways, Lufthansa - og hæderkronede Emirates.

@Michael: Yes Stansted expressen. Er pisseærgerlig over at jeg ikke kan komme med, men der kommer en baby i vejen :)

Skriv ny kommentar: