Gravatar

#1 Michael Andersen 11 år siden

Den første tråd er lukket, så nu kører vi her :)

Lad os så småt få kigget på fly og overnatning. Hvilke dage skal vi bruge derovre?

Koncerten er mandag aften, så jeg stemmer for:

Fra lørdag til tirsdag

Overnatning - den billige løsning (hostel) eller den dyre (hotel)?

Hostel

Hvad siger I?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#2 elwood 11 år siden

For mig og se, behøver det ikke være luksus, jeg er tilfreds så længe der bare er træk og slip nærmest, nåja og så skal det være et normal Hostel ikke de der crazy Russisk inspireret nogen :)

Så Hostel er fin nok for mig også.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 Ericmase 11 år siden

Hostel lyder som en fin idé. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#4 Collateral 10 år siden

Jeg synes dagene er passende, men jeg vil rigtig gerne bo et sted hvor man har sit eget toilet og bad. Ved godt det så bliver lidt dyrere, men på hostelworld ser det ud til man godt kan finde noget i den billige ende også der.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5 Collateral 10 år siden

Men stemmer flertallet for hostel klarer jeg det nok de par dage :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6 Collateral 10 år siden

Men er vi enige om dagene ville det måske være smart at få bestilt flybilletterne snarest, mens vi er i god tid?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7 elwood 10 år siden

Dagene passer fint for mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 Michael Andersen 10 år siden

Vi er 4 fra Jylland og 3 fra Sjælland, så det nemmeste vil være at dele flyrejsen (og retur) op i to. Dem der skal fra Billund og dem fra hovedstaden og så mødes begge hold i London. Lyder det ikke mest fornuftigt?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#9 Collateral 10 år siden

Michael Andersen (8) skrev:
Vi er 4 fra Jylland og 3 fra Sjælland, så det nemmeste vil være at dele flyrejsen (og retur) op i to. Dem der skal fra Billund og dem fra hovedstaden og så mødes begge hold i London. Lyder det ikke mest fornuftigt?


Jo det lyder fint.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10 The Insider 10 år siden

It does indeed!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: