Gravatar

#21 Patriarch 15 år siden

Jo...

;D

“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#22 Michael Andersen 15 år siden

#15 "hehe vildt nok. Dit første og tredjevalg er nogle jeg selv var ved at smide på min liste. What are the odds?"
Approximately 3720 to 1 ;D

#18 Ja afsnittet er ret sjovt. "Hey buddy! Yeah i'm talking to you, clown! UPS! :)

Walker var også min favorit, da hun altid havde noget spændende og varieret musik at byde på. Rachel Portman er nok den der har fået den største tillid af Hollywood, men hun har bevidst valgt mest at begrænse sig til dramaer/komedier. Boring! :)

En af de bedre er også Wendy Carlos, men jeg ved ikke om hun tæller for hun blev født som mand, no kidding; Walter gennemgik en operation lige efter "A Clockwork Orange".
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#23 elwood 15 år siden

En af de bedre er også Wendy Carlos, men jeg ved ikke om hun tæller for hun blev født som mand, no kidding; Walter gennemgik en operation lige efter "A Clockwork Orange". hehe vildt nok 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#24 filmz-Crystalstar1200 15 år siden

# 22 Ja, lidt sjovt med hende der Wendy Carlos troede simpelthen ikke det var hende/ham der også havde lavet scoret til "Tron" troede i første omgang det var hans kone :o) da der på mit Clockwork cover stod Walter.

Sidder og tænker lidt på Maurice Jarre, som statede som orkester mand med store scores til bl.a. diverse David Lean film i 60'erne, men senere i 80'erne kastede sig over, mon sønnen havde påvirket, den elektroniske filmmusik.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#25 Patriarch 15 år siden

Hvad angår kvindescores så synes jeg "American History X" er ganske fedt! Anne Dudley
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#26 elwood 15 år siden

Har lige siddet og set på Walker's Discography, det var ikke meget hun nåede og få ud på cd, ærvligt der ikke findes nogen udgivelse af hendes musik fra Batman: TAS

vidste slet ikke det var hende der stod bag Final Destination filmene, man får jo hel lyst til og finde dem frem igang bare af den grund.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#27 filmz-Crystalstar1200 15 år siden

# 25 Hendes musik til Monkeybone og The 10th Kingdom, skulle du også give et lyt ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#28 Buzz 15 år siden

27#
Jeg mener at The 10th Kingdom er det ikke en hallmaark "tvfilm "? Og musik er ikke det best at hallmaark music, men det er det er det best af Anne Dudley. Men jeg ville ha at hun skule skrive musik til Harry potter 7, det ville være godt.
Gravatar

#29 MOVIE1000 15 år siden

min top 5

5. James Bond theme
4. Indiana Jones theme
3. John Carpenters geniale Halloween theme
2. Parites of the Caribbean theme
1. og sidst men ikke mindst (i synes nok at det er en sjov 1 plads men det er min ynglings theme/sang indtil videre) First Blood med Dan Hill Its a Long Road
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#30 filmz-Crystalstar1200 15 år siden

# 27 Jo, det er TV-serie i 9 dele og samproduktion mellem bl.a. Hallmark og CBS.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: