Ja, det er faktisk tankevækkende, at Beethoven - såvidt jeg har forstået (ud fra filmen 'Immortal Beloved') - aldrig selv har hørt sin egen 'Skæbnesymfoni'!
Den absolut bedste filmmusik finder vi i den bedste film saga. Næstbedste filmmusik er jeg også ret sikker på, men er lidt usikker på hvem som skal have 3. pladsen, men har valgt en som har en lækker musik som man lægger mærke til. Jeg er ikke sikker på om egentlige musicals tæller med for så kan det godt være listen skal være lidt anderledes. Sound of Music, Grease, Phantom of the Opera, Oliver! kunne godt blande sig.
1. Musikken til Star Wars Sagaen ( der er så ufattelig meget lækker musik).
2. Musikken til Lord Of The Rings (det er bare så smukt).
3. Musikken til Den Gode, Den Onde og Den Grusomme
#51 BN 16 år siden
3) Star Wars Episode I-VI
2) Dances With Wolves
1) Lord of the Rings Extended Trilogy ("Extended" ... bl.a. fordi Liv Tyler's sang ikke var med i biograf-versionen af ROTK)
#52 BN 16 år siden
Så du mener ikke, at døden forbedrer folks hørelse? .... Hmm ... måske er der noget om snakken ...
#53 Michael Andersen 16 år siden
#54 BN 16 år siden
hehe
Ja, det er faktisk tankevækkende, at Beethoven - såvidt jeg har forstået (ud fra filmen 'Immortal Beloved') - aldrig selv har hørt sin egen 'Skæbnesymfoni'!
#55 jona 16 år siden
2. 28 Dage Senere af John Murphy
1. 28 Uger Senere af John Murphy
...
#56 MystiskeMox 16 år siden
Næstbedste filmmusik er jeg også ret sikker på, men er lidt usikker på hvem som skal have 3. pladsen, men har valgt en som har en lækker musik som man lægger mærke til. Jeg er ikke sikker på om egentlige musicals tæller med for så kan det godt være listen skal være lidt anderledes. Sound of Music, Grease, Phantom of the Opera, Oliver! kunne godt blande sig.
1. Musikken til Star Wars Sagaen ( der er så ufattelig meget lækker musik).
2. Musikken til Lord Of The Rings (det er bare så smukt).
3. Musikken til Den Gode, Den Onde og Den Grusomme
#57 MystiskeMox 16 år siden
Er det denne her du mener?
#58 dfms 16 år siden
#59 dfms 16 år siden
[url= Bernstein - The Magnificent Seven[/url]
[url= Budd - The Stone Killer [/url]
#60 kasper.jen 16 år siden
Goldeneye
The good the bad and the ugly
Batman(1989)
Sunshine