Gravatar

#41 Lord Beef Jerky 15 år siden

#40 Hvis du ligestiller popularitet med talent, er den da først helt galt med dig. Jeg tror ikke vi får mere ud af denne diskussion, da jeg grundlæggende er et helt andet menneske end dig, der finder værdier i helt andre projekter end du gør.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#42 frankdrebin 15 år siden

#40 så Sydney Lee har talent? Med alle de forskellige shows han er med i ?
Gravatar

#43 Nicki52 15 år siden

Lord Beef Jerky (41) skrev:
#40 Hvis du ligestiller popularitet med talent, er den da først helt galt med dig. Jeg tror ikke vi får mere ud af denne diskussion, da jeg grundlæggende er et helt andet menneske end dig, der finder værdier i helt andre projekter end du gør.

Ja, gud ske tak og lov for det. Hun har lidt talent, som skal udvikles. Så det godt hun er populær, så det kan udvikles. Om tyve har vi en Christiane med hænge patter og så er hun måske én af de bedste.
frankdrebin (42) skrev:
#40 så Sydney Lee har talent? Med alle de forskellige shows han er med i ?

Nej, man overvejer ham som vært på X-factor. Føj!!
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#44 Yoda 15 år siden

Der er meget lort på dansk tv. For tiden indtager "2900 Crappyness" klart førstepladsen i kapløbet om det mest sindssvage drama-tv i dansk tv-historie. Det er højdoseret idioti af den mest øretæveindbydende ringe og brækfremkaldende vamle slags. Jeg får kløe i min lussinghånd, hver eneste gang jeg tilfældigt zapper fordi serien. Især kvabsede Peter Reichhardt - og alle de kvalmt overspillende bimbo-chicks - får mit pis til at gå i kog. Det er simpelthen tv for idioter. "2900 Crappyness" er dansk tv's ækvivalent til tynd mave. Det lugter, det sviner og det skal skylles hurtigt ud.

Så er "Lærkevej" en smule bedre - men kun en smule. At TV2 plagierer noget, de ikke evner at plagiere, er ikke godt. Den åbenlyse og fantasiløse "inspiration" fra store amerikanske tv-serier er simpelthen grænseløst sørgeligt. "Lærkevej" er et strømlinet plagiat fra TV2's mediemølle, der indlemmer et bredt ensemble af danske skuespillere, der er sat ind i et univers, der i al for høj grad minder om et amerikansk forstadskvarter. Det er idéløst. Ja, selv den æstetiske idé, der ligger til grund for introen, er direkte planket fra "Eureka". [url=

Dansk tv skal ikke forsøge at kopiere amerikansk tv. Evnerne er der ikke. Det svarer til, at Lasse Spang Olsen laver actionfilm. Det er aldrig et kønt syn.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#45 filmz-Utyske 15 år siden

yoda (44) skrev:
Dansk tv skal ikke forsøge at kopiere amerikansk tv. Evnerne er der ikke. Det svarer til, at Lasse Spang Olsen laver actionfilm. Det er aldrig et kønt syn.

Haha! Amen brother!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#46 Nicki52 15 år siden

Tsk, vær sin smag, men at kalde over 16000 mennesker idioter er altså en fornærmelse. Men at du kalder dem bimbo-chicks viser bare du er over 40. De er kommet en ny mode hvor patter flashes.
Gravatar

#47 Yoda 15 år siden

Jeg er bedøvende ligeglad med, om det er 1600 eller 16000, der ser lobotomi-serien. Og fornærmer, det gør jeg gerne.

Og hold nu din kæft med de patter, for satan.

Og nej, jeg er - langtfra - over 40...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#48 Nicki52 15 år siden

yoda (47) skrev:

Jeg er bedøvende ligeglad med, om det er 1600 eller 16000, der ser lobotomi-serien. Og fornærmer, det gør jeg gerne.

Og hold nu din kæft med de patter, for satan.

Og nej, jeg er - langtfra - over 40...

Sorry, mente 70. Glæder mig til der noget dansk du kan lide, men det er sikkert når svin kan flyve.
Gravatar

#49 Lord Beef Jerky 15 år siden

a) Hvis folk er kritiske, må de være over 70.
b) Hvis folk ikke kan lide 2900 Happiness, kan de sikkert ikke lide noget som helst fra Danmark.
c) Hvis folk generelt ikke kan lide danske tv-serier, er det fordi de ikke er med på moden.
d) Hvis over 16000 kan lide en serie, er den pr. default god (ps. 90 millioner nazister kan ikke tage fejl).

Jeg gider ikke finde flere punkter, jeg får bare ondt i hovedet når argumenter pludselig blot handler om nedgørelse, og kvalitet ligestilles med popularitet.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#50 BN 15 år siden

Kommende danske serier?

Det var da en uhyggelig tanke at fremsætte!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: