Gravatar

#1 filmz-Center 16 år siden

vil det kunne gå?jeg mener musik er jo kunst i sige
Gravatar

#2 Patriarch 16 år siden

nej og ja men ja... så nej.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 filmz-bullettooth 16 år siden

..JA!!! Metal er godt film er godt..... metal i film er ekstra godt :-)
--------- for rent ---------
Gravatar

#4 filmz-DocDoom 16 år siden

Jeg vil sige måske. Elle måske ja. Og dog.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#5 mr gaijin 16 år siden

Sjovt nok kan jeg ikke på stående fod komme i tanke om film med hård metal i film. Goblins musik i Argentos gysere er vel næppe metal. Men i horror-film bliver der flittigt brugt hård rock.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#6 HelmerJ 16 år siden

Start scenen i XXX ligger ud med lidt Rammstein. De spillede jo metal engang.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#7 Bony 16 år siden

#6 - Ja, der var en gang man kunne vedkende sig at høre Rammstein. Popkulturen og dens hastigt udviklende rødder, har dog desværre ødelagt en hel del. Dette gælder fx også bands som KoRn, Linkin Park, eller bare danske DAD som for at tage et par eksempler. Musikprogrammer som Boogie har også fået mig til at krumme tæer en gang eller to. Metal bands som SlipKnot, KoRn, Marilyn Manson, Volbeat etc., har alle fået sange med i programmet. Fordi at det er blevet in for de popsmarte teenagere at høre "hård" musik.

Super ærgeligt synes jeg..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8 filmz-Center 16 år siden

jeg fandt ilge the scorpion king, og der er da hård metal af John Debney. hvad mener i om det? og den er fra 2002 og i filmen som con air...
Gravatar

#9 dyg 16 år siden

#7 - Linkin Park har sgu aldrig været noget man kunne vedkende sig. Fy for pokker. Generelt synes jeg, at 99% af den nu-metal musik, der findes, er stinkende ringe. Og så ved jeg heller ikke, hvor meget metal der er over Manson.

Men det er sjældent, at man hører rigtig god hård metal (black, death, speed, doom). Når der endeligt er lidt metal med, så er det normalt Heavy eller Thrash Metal... Ja, eller det opkastfremkaldende nu-metal.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 Patriarch 16 år siden

#8

Jeg mener det er lort. Alle der putter en rock guitar ind i en film fra før rockguitaren blev opfundet skulle brændes.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: