Sjovt nok kan jeg ikke på stående fod komme i tanke om film med hård metal i film. Goblins musik i Argentos gysere er vel næppe metal. Men i horror-film bliver der flittigt brugt hård rock.
#6 - Ja, der var en gang man kunne vedkende sig at høre Rammstein. Popkulturen og dens hastigt udviklende rødder, har dog desværre ødelagt en hel del. Dette gælder fx også bands som KoRn, Linkin Park, eller bare danske DAD som for at tage et par eksempler. Musikprogrammer som Boogie har også fået mig til at krumme tæer en gang eller to. Metal bands som SlipKnot, KoRn, Marilyn Manson, Volbeat etc., har alle fået sange med i programmet. Fordi at det er blevet in for de popsmarte teenagere at høre "hård" musik.
Super ærgeligt synes jeg..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#7 - Linkin Park har sgu aldrig været noget man kunne vedkende sig. Fy for pokker. Generelt synes jeg, at 99% af den nu-metal musik, der findes, er stinkende ringe. Og så ved jeg heller ikke, hvor meget metal der er over Manson.
Men det er sjældent, at man hører rigtig god hård metal (black, death, speed, doom). Når der endeligt er lidt metal med, så er det normalt Heavy eller Thrash Metal... Ja, eller det opkastfremkaldende nu-metal.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 filmz-Center 16 år siden
#2 Patriarch 16 år siden
#3 filmz-bullettooth 16 år siden
#4 filmz-DocDoom 16 år siden
#5 mr gaijin 16 år siden
#6 HelmerJ 16 år siden
#7 Bony 16 år siden
Super ærgeligt synes jeg..
#8 filmz-Center 16 år siden
#9 dyg 16 år siden
Men det er sjældent, at man hører rigtig god hård metal (black, death, speed, doom). Når der endeligt er lidt metal med, så er det normalt Heavy eller Thrash Metal... Ja, eller det opkastfremkaldende nu-metal.
#10 Patriarch 16 år siden
Jeg mener det er lort. Alle der putter en rock guitar ind i en film fra før rockguitaren blev opfundet skulle brændes.