Gravatar

#1 MOVIE1000 14 år siden

hej der er nogen herinde der måske ved at jeg var ved at lave en My favorite movie themes (Part I) og nu er jeg blevet færdig jeg vil lige høre hvad i synes om den? er der noget der kan gøres bedre eller var det bare perfekt


og hvis i også har lavet en eller vil vise så plz send et link i denne her tråd
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2 MOVIE1000 14 år siden

slet ingen? :-(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 tranberg 14 år siden

The Dark Knight er det eneste score jeg kan nikke anerkendende til.
Vil, by the way, råde dig til at lytte til John Carpenters originale score til den originale Halloween; i mine øjne er det originale score langt bedre end alle de nyere Ottman-remix.

Hans Zimmer har godt tag i Angels & Demons, men er i øjeblikket ret træt af hans ensformighed.

Jeg mener det kan gøres bedre, så her er min lille compilation (dog en ældre een efterhånden;) = [url= compilation[/url]
The end is closest to the beginning
Gravatar

#4 MOVIE1000 14 år siden

#3 tak for dine råd men som der står MY favorite movie themes men den orignale kommer nok også med i en fortsættelse bare ikke lige part 2 eller 3 tror jeg

det link du sender der er en masser gode film themes men synes det blev for kedeligt uden et eneste billed og de fleste (vist nok alle) var ikke filmens main theme
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5 tranberg 14 år siden

Nu hedder min også blot soundtrack compilation, så det har ingen ting at gøre med movie themes ;).
The end is closest to the beginning
Gravatar

#6 MOVIE1000 14 år siden

#5 er det en du har lavet? i så fald godt klaret

men hva synes du om diashowet
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: