Desuden er der stadig et problem med, at man ikke kan rette i et tidligere indlæg, der er blevet indsendt indenfor de seneste 10 minutter, hvis man efterfølgende har indsendt et nyere indlæg i samme tråd. En petitesse men ikke desto mindre lidt irriterende.
Men nu skal du nok få fred Mandalae. ;) Jeg ville blot gøre opmærksom på disse ting.
Tiderne er også bundet op på vores cache servere, som tilsyneladende har nogle problemer for tiden. Jeg er sikker på at lige så snart vi finder en løsning på de første ting :)
Det er ikke en fejl, det er med vilje så man ikke kan lave rod i tråden. Det er ikke meningen man skal rette i gamle indlæg, så må man rette inden man indsender et nyt indlæg ;)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Det er helt fint at du bliver ved med at fortælle det, jeg skal jo fixe det på et tidspunkt, men hvis jeg ikke ved de findes kan jeg ikke fixe det. Så hellere for meget info end for lidt ;)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
#14 - Det er præcis det der er sket i mine tilfælde. Hvis man fx påbegynder sit indlæg og derefter går på fx google for at finde et link, vender tilbage og skriver indlægget færdigt og poster: vups, som ved en tryllekunstners blink, er det væk.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#8: Jeg er ikke sikker på, at det har noget at gøre med, hvor lang tid man har brugt på at skrive indlægget. Tag nu for eksempel Elwood og Gi-jones' respektive indlæg i den tråd, jeg nævner her i #8. Det er jo korte indlæg, der ikke burde have taget lang tid for dem at skrive - trods dette bytter de alligevel plads.
#11 Highland Park 15 år siden
#12 Highland Park 15 år siden
Men nu skal du nok få fred Mandalae. ;)
Jeg ville blot gøre opmærksom på disse ting.
#13 Mandalae 15 år siden
Tiderne er også bundet op på vores cache servere, som tilsyneladende har nogle problemer for tiden. Jeg er sikker på at lige så snart vi finder en løsning på de første ting :)
#13,
Det er ikke en fejl, det er med vilje så man ikke kan lave rod i tråden. Det er ikke meningen man skal rette i gamle indlæg, så må man rette inden man indsender et nyt indlæg ;)
#14 Mandalae 15 år siden
#13,
Det er helt fint at du bliver ved med at fortælle det, jeg skal jo fixe det på et tidspunkt, men hvis jeg ikke ved de findes kan jeg ikke fixe det. Så hellere for meget info end for lidt ;)
#15 Bony 15 år siden
#16 Mandalae 15 år siden
Mit indlæg forsvandt ikke, det blev bare proppet ind midt i tråden over et af de indlæg jeg svarede på :)
#17 Highland Park 15 år siden
Det er også lige det, jeg tænker. :)
For det er bestemt ikke for at være på nakken af dig. ;)
#18 Bony 15 år siden
Men det er det problem jeg oplever for tiden. :)
#19 Highland Park 15 år siden
Tag nu for eksempel Elwood og Gi-jones' respektive indlæg i den tråd, jeg nævner her i #8. Det er jo korte indlæg, der ikke burde have taget lang tid for dem at skrive - trods dette bytter de alligevel plads.
#20 Mandalae 15 år siden
Det var også mere for at finde ud af om det typisk sker når der kommer nye indlæg fra du er gået ind i tråden til du skriver dit indlæg :)