#26: Den dukker heller ikke op hver gang. Men der er ikke rigtig noget at vise som sådan. De to tags bliver bare placeret forkert: den første ryger helt tilbage i starten af teksten, og den anden bliver placeret mere eller mindre vilkårligt inde i teksten (men før der hvor den skulle have været placeret).
Jeg ved heller ikke, hvordan man tager skærmbilleder. :/
Hvad mener du med "andre måder at undgå fejl på"?
Det er nu også mest for at gøre jer opmærksom på problemerne. Jeg forventer skam ikke, at de bliver rettet sent lørdag aften! :D
#28: Sandt, men eftersom man oprindeligt havde 10 minutter til at rette det i, tilføje tekst og lignende, kunne det være rart, hvis det stadig gjaldt.
Hvad det andet problem angår så skidt da. Det er blot et lille irritationsmoment, der som sagt ikke opstår hver gang. Jeg vil skyde på, at du før eller siden ville opleve det, hvis du hele tiden brugte IE. Men så er det heller ikke et større problem. ;)
#21 Highland Park 15 år siden
#22 hmn 15 år siden
#23 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#24 filmz-vassago 15 år siden
#25 Highland Park 15 år siden
Hvad problemerne angår, har jeg ikke oplevet noget her på det seneste. Det hele lader til at virke fint. :)
EDIT: Det er dog lidt pudsigt, at når man har indsendt et indlæg, så kan man stadig se "skyggen" af det i vinduet nedenunder.
#26 Highland Park 15 år siden
Og så har jeg lige oplevet, at der ved et indlæg, jeg lige havde indsendt, stod, at jeg sammenlagt kun havde 3 minutter til at rette det i.
#27 Mandalae 15 år siden
Jeg har ikke fejlen med quote tags, kan du ikke tage screenshots af det og vise mig hvad du mener?
Fejlen med at man kun har kort tid til at rette indlæg i har ikke rigtig prioritet da der er andre måder at undgå fejl på.
#28 Highland Park 15 år siden
Jeg ved heller ikke, hvordan man tager skærmbilleder. :/
Hvad mener du med "andre måder at undgå fejl på"?
Det er nu også mest for at gøre jer opmærksom på problemerne. Jeg forventer skam ikke, at de bliver rettet sent lørdag aften! :D
#29 Mandalae 15 år siden
Hvis man benytter preview og checker indlægget igennem for fejl inden man submitter bør det jo ikke være nødvendigt at rette i det.
Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal fixe det andet problem, jeg har det som sagt ikke i nogen af mine browsere, Safari, IE, Firefox, Chrome...
#30 Highland Park 15 år siden
Hvad det andet problem angår så skidt da. Det er blot et lille irritationsmoment, der som sagt ikke opstår hver gang. Jeg vil skyde på, at du før eller siden ville opleve det, hvis du hele tiden brugte IE. Men så er det heller ikke et større problem. ;)