Jeg troede ellers, at Filmz-staben havde ændret det, så tråde vist vil blive lukket efter 2 måneders inaktivitet.
Nå, men jeg ville også fortælle, at jeg nu 2 gange i træk har forsøgt at oprette en "Tagwall"-tråd men begge gange modtaget følgende meddelelse, når jeg indsendte teksten:
Adgang nægtet Du har ikke adgang til den valgte funktion
(Og da jeg markede den citerede tekst og trykkede på "quote"-ikonet, blev de relevante tags indsat et helt forkert sted (i starten af dette indlæg), så det er der åbenbart stadig problemer med.)
Og det blev til 3 gange i træk, eftersom jeg fik den samme fejlmeddelelse, da jeg forsøgte at oprette denne tråd. Alle 3 tråde dukkede dog op efter ca. 15 minutter i kulden. Meget mystisk...
#5: Ja, det tænkte jeg nok (og det har du bestemt også fortjent). Jeg havde blot håbet, at du så kom med lidt respons i de relevante tråde, når du fik tid. Men så længe du læser dem og forsøger at rette problemerne, når du har tid til det, så er jeg tilfreds. ;) Jeg forstår skam godt, at der er meget at se til. :)
Jeg kan ikke genskabe citat problemet, det virker fint for mig både i IE, Safari og Firefox.
Det andet er sandsynligvis et problem med vores cache, som vi forsøgte at løse ved at fjerne cachen når man opretter en tråd eller et indlæg, det virker dog ikke som om det har hjulpet.
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
#9: Æv... jeg er ellers ikke den eneste, der oplever problemet. Vassago har også nævnt det.
Forresten har jeg lige opdaget noget interessant (og ganske syret): jeg var lige inde på "Hvad laver du nu"-tråden for at se, om bonys indlæg skulle være dukket op. Når jeg så opdaterer siden, springer tidsangivelsen for hvornår indlægget blev indsendt mellem henholdsvis 10 og 16 minutter. Det springer endda tilbage til "10 minutter siden", når jeg igen opdaterer. Det sker ikke hver gang, jeg opdaterer siden - det virker snarere lidt tilfældigt hvornår det sker eller ej. Men hver gang er det med et interval på 6 minutter mellem de to forskellige tidsangivelser - som om forummet ikke har styr på, hvornår det blev indsendt.
EDIT: Jeg prøvede for sjovs skyld lige at lave både citat- og kursivmarkering på den sidste del af teksten ovenfor, og nu virker det fint. Besynderligt...
#1 Highland Park 15 år siden
http://filmz.dk/forum/filmz/fejl-i-forbindelse-med...
Jeg troede ellers, at Filmz-staben havde ændret det, så tråde vist vil blive lukket efter 2 måneders inaktivitet.
Nå, men jeg ville også fortælle, at jeg nu 2 gange i træk har forsøgt at oprette en "Tagwall"-tråd men begge gange modtaget følgende meddelelse, når jeg indsendte teksten:
(Og da jeg markede den citerede tekst og trykkede på "quote"-ikonet, blev de relevante tags indsat et helt forkert sted (i starten af dette indlæg), så det er der åbenbart stadig problemer med.)
#2 Highland Park 15 år siden
Alle 3 tråde dukkede dog op efter ca. 15 minutter i kulden.
Meget mystisk...
#3 Mandalae 15 år siden
Det blev kun ændret for Tagwall.
Jeg troede faktisk at problemet var fixet, men det kan jeg så se det ikke er så vi kigger på det igen.
Hvad mener du med citat fejlen? - Hvilken browser bruger du? - Og hvilken version?
#4 Highland Park 15 år siden
Mht. citatfejlen så er det den samme, som jeg tidligere har nævnt her:
http://filmz.dk/forum/filmz/fejl-i-forbindelse-med...
Jeg bruger Internet Explorer 7.
#5 Mandalae 15 år siden
Jeg holdt juleferie i julen, og har haft rigeligt at se til siden jeg kom tilbage, men jeg holder øje med det nu :)
#6 Highland Park 15 år siden
Men så længe du læser dem og forsøger at rette problemerne, når du har tid til det, så er jeg tilfreds. ;)
Jeg forstår skam godt, at der er meget at se til. :)
#7 Bony 15 år siden
#8 Highland Park 15 år siden
Du er ikke den eneste, det er sket for i dag.
Se f.eks. #9 & #10 i denne tråd:
http://filmz.dk/forum/amatoerfilm/producere-instru...
(Hvor der tilmed endnu en gang er et par indlæg, der bytter plads.)
#9 Mandalae 15 år siden
Det andet er sandsynligvis et problem med vores cache, som vi forsøgte at løse ved at fjerne cachen når man opretter en tråd eller et indlæg, det virker dog ikke som om det har hjulpet.
#10 Highland Park 15 år siden
Forresten har jeg lige opdaget noget interessant (og ganske syret):
jeg var lige inde på "Hvad laver du nu"-tråden for at se, om bonys indlæg skulle være dukket op. Når jeg så opdaterer siden, springer tidsangivelsen for hvornår indlægget blev indsendt mellem henholdsvis 10 og 16 minutter. Det springer endda tilbage til "10 minutter siden", når jeg igen opdaterer. Det sker ikke hver gang, jeg opdaterer siden - det virker snarere lidt tilfældigt hvornår det sker eller ej. Men hver gang er det med et interval på 6 minutter mellem de to forskellige tidsangivelser - som om forummet ikke har styr på, hvornår det blev indsendt.
EDIT: Jeg prøvede for sjovs skyld lige at lave både citat- og kursivmarkering på den sidste del af teksten ovenfor, og nu virker det fint. Besynderligt...