Gravatar

#1 fc-andeby 11 år siden

Hej Filmz

Jeg er fast bruger herinde og har været det en del år efterhånden.
Jeg synes at i gør et godt stykke arbejde og jeg nyder at komme ind på Filmz hver dag.

Men jeg mener dog også at der engang imellem sker for lidt på Filmz og jeg mangler at se nye initiativer.

Så nu vil jeg selv komme med et par forslag til, hvad det kunne være.

Jeg mener at det kunne være fedt, hvis i gjorde mere ud at Box office, altså hvordan det går med de forskellige film i USA, i forhold til indtjening.
Det vil jeg gerne følge mere med mere i nu, end jeg allerede gør.

I kunne f.eks. skrive om det hver mandag, så det er en fast ting i ugen. For at det ikke skal blive en for overfladisk nyhed, så kunne i skrive grundene til, hvorfor det netop er gået dårlig/godt for den pågældende film. F.eks. har anmeldelserne være dårlig, er den ikke blevet vist frem til anmelderne inden biografen eller har reklamen for filmen været mangelfuld osv.

Samt synes jeg det er meget vigtig i følger op på de film skriver i om. Tag f.eks. The Dark Knight Rises, den har i skrevet utroligt meget om. Men i har f.eks. ikke skrevet om indtjening eller om den har slået nogle rekorder og det synes jeg er en underlig prioritering, især når de fleste på filmz har set frem til filmen.
Det kan godt være i har nævnt det Filmz TV, men det ser jeg ikke.

En ting der også kunne være fedt, er at i kunne anbefale et par film hver uge, når man nærmer sig weekenden. Meningen er ikke i skal lave en stor anmeldelse om filmen, men f.eks. skrive hvad den handler om og hvorfor i netop synes den er fed.
Det er altid rart at få inspiration fra andre, om hvilke film der er værd at se. Selvfølgelig ved jeg godt, jeg bare gå ind på forum og spørge ad, men synes det ville være sjovere, hvis det var jer der anbefalede filmene.

Håber i læser det og tænker lidt det over, mere forlanger jeg ikke:-)

Andre er selvfølgelig også velkommen til at komme med forslag
Gravatar

#2 MOVIE1000 11 år siden

Jeg blev stenet sidste gang jeg nævnte det, men jeg tager gerne flere sten i knolden for forslaget.

CHAT!!!
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 elwood 11 år siden

[url=

Jeg savner blot Endelig Fredag indslagene, det var så hygsomt fundet på, men så forsvandt det igen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 davenport 11 år siden

Tror det er pga. sommerferien.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 elwood 11 år siden

Må da håbe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 Richard Burton 11 år siden

Bare skriv når publikumsrekorden slås, så er det nok.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#7 Ericmase 11 år siden

MOVIE1000 (2) skrev:
Jeg blev stenet sidste gang jeg nævnte det, men jeg tager gerne flere sten i knolden for forslaget.

CHAT!!!


Enig!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#8 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg tror, problemet med box office og lign. fakta er, at det kræver en enorm indsats. Filmz' artikler er hovedsageligt indsendt af brugerne, og anmeldelserne af en lille gruppe anmeldere... box office ville kræve en omfattende ugelig opdatering, som jeg har svært ved at se nogen have lyst eller tid til, når tallene blot er to-tre klik væk på internettet i forvejen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#9 chandler75 11 år siden

Lord Beef Jerky (8) skrev:
Filmz' artikler er hovedsageligt indsendt af brugerne


Det er nu ikke helt rigtigt (jeg går ud fra, du refererer til nyhederne). Ud af det seneste års 1564 bragte nyheder er det 299, der er skrevet af brugerne (og ikke Filmz-staff eller admins).

http://filmz.dk/om-os/statistik (Nyhedsskribenter det sidste år).

Vi har tidligere igennem et par år bragt ugentlige boxoffice-nyheder (såsom http://filmz.dk/weekendens-amerikanske-omsaetnings... ), men det var ikke noget, der blev særlig læst eller kommenteret.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#10 Lord Beef Jerky 11 år siden

#9 Nå for satan! Jamen så kom i gang med box office tallene!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: