Gravatar

#11 Kruse 14 år siden

Jeg synes også at spørgsmålene har fin sværhedsgrad. Det kræver for det meste kun en hurtig google-søgning af spørgsmålet omformuleret på engelsk, og så har man for det meste svaret.

Jeg hader dog de spørgsmål hvor man skal svare på hvor lang spilletiden på et bestemt soundtrack er, da det plejer at være en smule mere besværligt at finde frem til.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#12 MOVIE1000 14 år siden

#11 dem plejer jeg elelrs let at finde, også skal man bare bruge lidt hovedregning såp har man svaret :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13 Kruse 14 år siden

#12: Det er bare ikke alle sider der udbyder soundtracket som lister, hvor lang tid hele cd'en er eller hvor lang hvert nummer er. Jeg plejer i hvert fald at skulle klikke mig igennem et par forskellige link, før jeg finder noget brugbart. Og så er det ikke altid at siderne er helt enige med hensyn til soundtrackets spilletid.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#14 tiany 14 år siden

Med hensyn til de konkurrencer, hvor de har citeret brugere, har Chandler75 jo været ude og sige at det blot var et forsøg og at det nok ikke forsætter fordi det ikke havde den ønskede effekt og for mange svarede forkert, fordi de ikke brugte tiden på sitet på at finde svaret.

Jeg synes konkurrencerne har en udemærket sværhedsgrad, men vil give #11-Kruse ret i at de der med soundtrack længder, er røv-irriterende. Jeg har oplevet at ingen af de 5 samlede tider jeg fandt til et soundtrack stemte overens med svarmulighederne.
Men der må jo være nogle der svare/kan finde svarerne og derfor har jeg ikke noget problem med de er der.
Valar morghulis
Gravatar

#15 McPeter 14 år siden

#14 - nu er filmz egen søgefunktion jo heller ikke den bedste i verden. ;-) Rart vi har google. ;-)

Hehe ja, soundtrack spørgsmålene er rimeligt svære - har også selv brugt en del tid på nogle af dem - kommer lidt an på præmien om jeg gider deltage hehe. :-)

Har en længere periode ikke deltaget rigtigt i konkurrencerne - har sjovt nok heller ikke vundet længe... pudsigt som tingene hænger sammen hehe. Håber snart jeg finder korn igen.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#16 frankdrebin 14 år siden

Synes også at konkurencerne en gang imellem kan være lidt udfordrende.. Men ikke sværere end at man kan google sig til svaret :-)

OT: kom lige til at kigge på hvor længe jeg egentlig har været medlem.. Siden 2004.. Puha hvor går tiden hurtigt.. Det har nok noget at gøre med at være i godt selskab ;o)
Gravatar

#17 davenport 14 år siden

Her er mine "stats":

Første indlæg:

13. okt. 2003 14:39

Indlæg i alt:

12473

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#18 inflector 14 år siden

Så vil jeg også være med :)

Første indlæg:

7. aug. 2002 13:48

Seneste indlæg:

25. mar. 2010 21:01

Indlæg i alt:

2677

Jeg synes konkurrencerne er helt fine som de er, de skal ikke laves lettere i hvert fald.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#19 elwood 14 år siden

Første nyhed:
27. maj 2005 18:34

Seneste nyhed:
2. jul. 2008 22:51

Nyheder i alt: 5

Første indlæg:
1. okt. 2004 17:14

Seneste indlæg:
26. mar. 2010 17:39