Hvorfor begynder alle pludseligt at poste deres "stats"? (Retorisk spørgsmål!) Det var da den mest underlige "drejning" denne tråd har fået. Hmm...
For at vende tilbage til emnet: Jeg elsker netop Filmz for deres konkurrencer og på grund af sværhedsgraden af spørgsmålene. Er meningen i en konkurrence ikke, at der skal være noget udfordring? Jeg kan ikke se meningen i, at skulle gøre dem lettere. Næh, jeg ville absolut ikke have noget i mod nogle sværere spørgsmål.
Jeg hader også soundtrack-spørgsmålene. Mest fordi jeg oftest glemmer at tælle som 'et minut' efter 60 sekunder, og altid kommer til at ligge spilletiderne sammen.
Ellers er jeg meget glad for sværhedsgraden. Det giver da et håb om, at man selv er én af dem, der har kunnet svare rigtigt og derfor en større chance for at vinde. Vel og mærke hvis en del andre svarer forkert.
#14 Utroligt at så mange har svaret forkert på netop de spørgsmål! Jeg fandt dem som noget af det nemmeste - og brugte ikke Google, men Filmz søgemaskine, hvor svarene blev fundet lynhurtigt.
Nåh, men det gør ikke noget, at den slags spørgsmål bliver droppet :o)
Sværhedsgraden op! Ikke spørgsmål som 'Hvem har instrueret?', 'Hvornår udkom filmen på dvd?', 'Hvem spiller X?' eller 'Hvornår havde filmen premiere i biografen?'. De er så fesne den slags spørgsmål!
Grunden til at alle poster deres stats nu, er at jeg startede. Folk har det med at rende mig i røven, uanset hvad jeg gør. Fald til patten eller gå sulten væk! Fatter ikke at Elwood, den sjuft, fører over mig i indlæg... Men han kommenterer jo også på alt fra små hundelorte til Avatar... ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#21 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#22 MOVIE1000 14 år siden
Første nyhed: 18. dec. 2007 20:33
Seneste nyhed: 14. apr. 2009 15:47
Nyheder i alt: 2
Første indlæg: 19. okt. 2005 20:04
Seneste indlæg: 26. mar. 2010 16:59
Indlæg i alt: 4063
#23 tiany 14 år siden
Seneste nyhed: 18. dec. 2009 12:50
Nyheder i alt: 12
Første indlæg: 31. jan. 2007 11:08
Seneste indlæg: 26. mar. 2010 09:54
Indlæg i alt: 3313
#24 dyg 14 år siden
Seneste nyhed: 13. feb. 2004 15:14
Nyheder i alt: 4
Første indlæg: 4. mar. 2002 08:51
Seneste indlæg: 25. mar. 2010 23:12
Indlæg i alt: 9084
#25 frankdrebin 14 år siden
Seneste nyhed: 3. sep. 2009 14:16
Nyheder i alt:34
Første indlæg:25. apr. 2004 13:29
Seneste indlæg:26. mar. 2010 10:31
Indlæg i alt:1207
#26 kasper0204 14 år siden
For at vende tilbage til emnet: Jeg elsker netop Filmz for deres konkurrencer og på grund af sværhedsgraden af spørgsmålene. Er meningen i en konkurrence ikke, at der skal være noget udfordring? Jeg kan ikke se meningen i, at skulle gøre dem lettere. Næh, jeg ville absolut ikke have noget i mod nogle sværere spørgsmål.
Jeg hader også soundtrack-spørgsmålene. Mest fordi jeg oftest glemmer at tælle som 'et minut' efter 60 sekunder, og altid kommer til at ligge spilletiderne sammen.
Ellers er jeg meget glad for sværhedsgraden. Det giver da et håb om, at man selv er én af dem, der har kunnet svare rigtigt og derfor en større chance for at vinde. Vel og mærke hvis en del andre svarer forkert.
#14 Utroligt at så mange har svaret forkert på netop de spørgsmål! Jeg fandt dem som noget af det nemmeste - og brugte ikke Google, men Filmz søgemaskine, hvor svarene blev fundet lynhurtigt.
Nåh, men det gør ikke noget, at den slags spørgsmål bliver droppet :o)
Sværhedsgraden op! Ikke spørgsmål som 'Hvem har instrueret?', 'Hvornår udkom filmen på dvd?', 'Hvem spiller X?' eller 'Hvornår havde filmen premiere i biografen?'. De er så fesne den slags spørgsmål!
#27 Åkepool 14 år siden
#28 davenport 14 år siden
Fatter ikke at Elwood, den sjuft, fører over mig i indlæg... Men han kommenterer jo også på alt fra små hundelorte til Avatar... ;D
#29 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#30 davenport 14 år siden