Gravatar

#1 kettiell 14 år siden

Jeg kunne godt tænke mig at vide om det er en rigtig nørde side jeg er havnet på.

I hvertfald synes jeg man skal lede mange mærkelige steder for at finde svarene på konkurrence spørgsmålene (hvis man da overhovedet kan finde dem)
Jeg kunne godt tænke mig at det var lidt nemmere, så man i det mindste kunne finde svarene her på siden.
Gravatar

#2 elwood 14 år siden

Slet ikke enig, en konkurrence skal være lidt udfordrende, og jeg er ikke stødt på nogen jeg endten ikke allerede kendte svare på, eller ku finde med lidt googling.

Og som svar på dit første spørgsmål... Ja! men alle er velkommen i familien her :)

FG konkurrencen er dog lidt ond, men svaret kan jo kun findes her på filmz hehe.

Men dem har jeg fundet svaret på nu.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 McPeter 14 år siden

Jeg synes det er rart at spørgsmålene er lidt udfordrende og at man skal lede lidt for at finde svarene. Om ikke andet så bliver man bedre til at bruge google. ;-)
Bryder mig ikke om quiz der er så åbenlyse at svaret nærmest står i spørgsmålet eller at svarmulighederne er så langt ude at det kun kan være den ene. Fx hvilken skuespiller har bla.bla. a) Mickey Mouse b) Brad Pit c) Robin Hood
Det synes jeg nærmest er nedværdigende for hvor dum konkurrencen tror jeg er. ;-)

Når det så er sagt så synes jeg den forum kommentar quiz er lige lidt for langt ude. Tror det var den til Jennifer's Body. Synes det er irrelevant hvilken forum tosse (mig selv inklusiv hehe) der har udtalt hvad, men jeg synes de quiz der har med noget film facts at gøre er fine nok.

Men velkommen til Kettiell - håber ikke stedet virker alt for skræmmende? :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#4 elwood 14 år siden

Den taktik er den som SMS konkurrencerne på tv3 benytter sig af, fordi nogen tænker ahh det ved jeg sku da, så skal jeg da deltage, og haps.

De konkurrencer jeg hader er alle dem med tal, med omsætning osv.
Gravatar

#5 ReneNP 14 år siden

Jeg syntes overhovedet ikke at filmz.dk konkurrencer er svære eller specielt udfordrende.

Jeg betegner ikke mig selv som en nørd, og der er ofte jeg ikke kender svarene på spørgsmålene (nærmere reglen end undtagelsen), men jeg har aldrig brugt mere end maks 1 min. på google til at finde det korrekte svar. Selv de 2 aktive konkurrence er forholdsvis nemme at finde svarene på vha. en hurtig google søgning (bare søg på citatet ordret, og du får et link til tråden).
Gravatar

#6 elwood 14 år siden

Nogen som har en kage ?

8-)
Gravatar

#7 Bony 14 år siden

Jeg er sgu ikke nørd!

Men alle de andre er, suckers!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8 davenport 14 år siden

Takes one to know one ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9 Thomsen 14 år siden

Jeg er en nørd. Eller i hvert fald en geek. Eller dvs. jeg kender en, der er... okay, jeg har engang set en... på tv.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10 MOVIE1000 14 år siden

NØRD!!!?? jeg foretrækker FREAK!!

og spørgsmålene er tilpas, men nogle er være svære/lettere andre, men det kan godt være at det bare er mig, som enten kan eller ikke kan svare på dem?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: