Jeg synes, det er ret uhensigtsmæssigt, at alle tråde (vistnok på nær anmeldelser) låses efter 14 dage uden nye indlæg. Jeg tror, jeg kender argumenterne, men kan man ikke lave undtagelser?
Jeg synes i hvert fald, man burde tage det op til overvejelse endnu en gang.
Vi har fx en udmærket tråd kaldet Moderne europæisk film, hvor der kun er 9 indlæg, og den er allerede låst for yderligere diskussion. Det kan godt være, at det ikke er en tråd, som tiltrækker alle Filmz-brugeres opmærksomhed, men efter min mening burde en sådan tråd få lov at køre videre uden at blive låst. Der findes jo mange gode moderne europæiske film(instruktører), og vi opdager jo hele tiden til nye film og instruktører! Det er lidt synd, at tråden dør i første spæde forsøg. Og det er uhensigtsmæssigt at skulle starte en ny tråd om samme emne med henvisning til den første, når der er så sjældent input i den...
Jeg er enig med #1. Så vidt jeg har forstået, blev reglen om lukning indført for at undgå ligegyldige indlæg i diskussioner tilknyttet årgamle nyheder, men det er ærgerligt, hvis det rammer udmærkede tagwall-tråde. Kunne man ikke begrænse reglen til udelukkende at gælde nyheder?
#1 rubkick 16 år siden
Jeg synes i hvert fald, man burde tage det op til overvejelse endnu en gang.
Vi har fx en udmærket tråd kaldet Moderne europæisk film, hvor der kun er 9 indlæg, og den er allerede låst for yderligere diskussion. Det kan godt være, at det ikke er en tråd, som tiltrækker alle Filmz-brugeres opmærksomhed, men efter min mening burde en sådan tråd få lov at køre videre uden at blive låst. Der findes jo mange gode moderne europæiske film(instruktører), og vi opdager jo hele tiden til nye film og instruktører! Det er lidt synd, at tråden dør i første spæde forsøg. Og det er uhensigtsmæssigt at skulle starte en ny tråd om samme emne med henvisning til den første, når der er så sjældent input i den...
#2 Slettet Bruger [1129035924] 16 år siden
#3 filmz-Kadann 16 år siden
#4 Mandalae 15 år siden
Vi vil dog stadig gerne lukke dem for at rydde op, men jeg har nu sat tiden op til 2 måneder i stedet for 14 dage :)
#5 Bony 15 år siden
#6 rubkick 15 år siden