Jeg har vundet 2 stk. billetter her på filmz.dk, men har aldrig modtaget dem. Jeg har, forgæves, skrevet en mail til redaktionen, så nu prøver jeg her. Hvor skal jeg henvende mig?
I er meget velkomne til at skrive her i trådene - ellers bare på mailen som du har gjort.
Nogen gange har vi ikke - som i dette tilfælde - modtaget præmierne fra filmselskabet endnu, andre gange er et enkelt brev gået tabt i posten, andre gange ubekendt på adressen, andre gange noget helt fjerde...
Vi forsøger dog at få svaret ret hurtigt hvis der mangler noget, og vi har så en medhjælp hver uge, der kommer og pakker alle præmier for os.
Jeg har vundet 2 billetter til Terminator Salvation, som jeg skulle have modtaget indenfor 3-6 hverdage, der er dog gået 14 dage nu. Dukker de forsinket op, eller er der evt noget andet galt?
Der er desværre sket en fejl i modtagelsen af billetterne til "Terminator Salvation" - vi regner med at kunne sende nogle erstatningsbilletter ud i stedet eller et gavekort.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Som tidligere skrevet har du vundet i "Terminator Salvation"-konkurrencen på Filmz. Der er desværre sket en fejl i leveringen af billetterne, og nu er det desværre ikke alle steder, filmen længere går.
#1 jacob_uno 15 år siden
#2 Mandalae 15 år siden
I princippet til redaktionen, men her kan vel også gå :)
#3 jacob_uno 15 år siden
#4 johnny_newz 15 år siden
Nogen gange har vi ikke - som i dette tilfælde - modtaget præmierne fra filmselskabet endnu, andre gange er et enkelt brev gået tabt i posten, andre gange ubekendt på adressen, andre gange noget helt fjerde...
Vi forsøger dog at få svaret ret hurtigt hvis der mangler noget, og vi har så en medhjælp hver uge, der kommer og pakker alle præmier for os.
#5 hey now 15 år siden
Mvh Klaus.
#6 jacob_uno 15 år siden
#7 hey now 15 år siden
#8 chandler75 15 år siden
#9 Bobby Singer 15 år siden
#10 chandler75 15 år siden
Som erstatningpræmie sender vi derfor 2 x billetter til thrilleren "Kapring af Metro 1 2 3", som du kan læse mere om her: http://filmz.dk/film/kapring-af-metro-1-2-3
Billetterne vil blive sendt omkring filmens premiere 7. august.
Vi beklager ulejligheden.
Med venlig hilsen
Filmz