Gravatar

#1 jacob_uno 15 år siden

Jeg har vundet 2 stk. billetter her på filmz.dk, men har aldrig modtaget dem. Jeg har, forgæves, skrevet en mail til redaktionen, så nu prøver jeg her. Hvor skal jeg henvende mig?
Chenny!
Gravatar

#2 Mandalae 15 år siden

#1,

I princippet til redaktionen, men her kan vel også gå :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#3 jacob_uno 15 år siden

Jeg har fået svar nu, ingen problemer! Tak.
Chenny!
Gravatar

#4 johnny_newz 15 år siden

I er meget velkomne til at skrive her i trådene - ellers bare på mailen som du har gjort.

Nogen gange har vi ikke - som i dette tilfælde - modtaget præmierne fra filmselskabet endnu, andre gange er et enkelt brev gået tabt i posten, andre gange ubekendt på adressen, andre gange noget helt fjerde...

Vi forsøger dog at få svaret ret hurtigt hvis der mangler noget, og vi har så en medhjælp hver uge, der kommer og pakker alle præmier for os.
Gravatar

#5 hey now 15 år siden

Jeg har vundet 2 billetter til Terminator Salvation, som jeg skulle have modtaget indenfor 3-6 hverdage, der er dog gået 14 dage nu. Dukker de forsinket op, eller er der evt noget andet galt?

Mvh Klaus.
Godspeed into the Mainstream
Gravatar

#6 jacob_uno 15 år siden

Mine er heller aldrig dukket op, og selv hvis de skulle dukke op, er det lidt for sent. Øv.
Chenny!
Gravatar

#7 hey now 15 år siden

Det er sidste uge Terminator går i biografen her i Århus, så vil da håbe jeg modtager billetterne snart..
Godspeed into the Mainstream
Gravatar

#8 chandler75 15 år siden

Der er desværre sket en fejl i modtagelsen af billetterne til "Terminator Salvation" - vi regner med at kunne sende nogle erstatningsbilletter ud i stedet eller et gavekort.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#9 Bobby Singer 15 år siden

Jamen der jo noget helt galt med konkurrencerne, jeg har jo ikke vundet noget i ovet et år nu... eller sådan noget i den stil. :(
Idjit
Gravatar

#10 chandler75 15 år siden

Som tidligere skrevet har du vundet i "Terminator Salvation"-konkurrencen på Filmz. Der er desværre sket en fejl i leveringen af billetterne, og nu er det desværre ikke alle steder, filmen længere går.

Som erstatningpræmie sender vi derfor 2 x billetter til thrilleren "Kapring af Metro 1 2 3", som du kan læse mere om her: http://filmz.dk/film/kapring-af-metro-1-2-3

Billetterne vil blive sendt omkring filmens premiere 7. august.

Vi beklager ulejligheden.

Med venlig hilsen

Filmz
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: