Hej Filmz, igår havde jeg problemer med at poste i diverse diskussions-tråde (det var umage-par tråden jeg forsøgte mig med, det er jo umuligt at ignorere BN's walls of text :)
Her til morgen fungerer det tilsyneladende fint, men den kære Kadann/Utyske har problemer med at poste stadigvæk.
Det skal siges at det virker fint hos mig på trods af at jeg ikke har foretaget nogen ændringer på mit system siden igår, så det kunne umiddelbart tyde på at problemet er på serversiden?
Når Utyske prøver at svare på en tråd, forsvinder teksten efter at have trykket "indsend" og posten dukker aldrig op. Forsøger han at poste igen, får han jeg at vide at han ikke kan skrive det samme flere gange. Præcis samme fejl som jeg havde igår.
Han bruger Win7 64bit, Firefox 3.6.10 og har prøvet at rydde temp-filer, cookies etc.
På forhånd tak :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg havde også problemer i går, og har også problemer i dag, og jeg bruger IE8. F.eks. er dette anden version af det indlæg jeg oprindeligt trykkede indsend til.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Haha det kan godt være din filmsmag stinker, men du har sgu god humor!
Hehe. ... Men er min smag da så slem GENERELT? Hvis vi nu ser bort fra uenigheden ang. de tre SW-prequels. ... Jeg må hellere få gang i min Topliste igen - så kan du jo kommentere hvad du synes. ;-)
#1 El vez 14 år siden
Her til morgen fungerer det tilsyneladende fint, men den kære Kadann/Utyske har problemer med at poste stadigvæk.
Det skal siges at det virker fint hos mig på trods af at jeg ikke har foretaget nogen ændringer på mit system siden igår, så det kunne umiddelbart tyde på at problemet er på serversiden?
Når Utyske prøver at svare på en tråd, forsvinder teksten efter at have trykket "indsend" og posten dukker aldrig op. Forsøger han at poste igen, får han jeg at vide at han ikke kan skrive det samme flere gange. Præcis samme fejl som jeg havde igår.
Han bruger Win7 64bit, Firefox 3.6.10 og har prøvet at rydde temp-filer, cookies etc.
På forhånd tak :)
#2 davenport 14 år siden
#3 Kruse 14 år siden
#4 davenport 14 år siden
#5 BN 14 år siden
Ja, jeg burde have skrevet:
Attack of the Clones
Anakin har problemer. God kærlighedshistorie.
10/10
#6 misuma 14 år siden
Måske systemet har opnået egen bevidsthed og nu kun tillader indlæg med en vis kvalitet? Oh dear lord misuma, det var så det på Filmz :P
#7 Corgan 14 år siden
#8 davenport 14 år siden
#9 El vez 14 år siden
Haha det kan godt være din filmsmag stinker, men du har sgu god humor!
#10 BN 14 år siden
Hehe. ... Men er min smag da så slem GENERELT? Hvis vi nu ser bort fra uenigheden ang. de tre SW-prequels. ... Jeg må hellere få gang i min Topliste igen - så kan du jo kommentere hvad du synes. ;-)