Gravatar

#1 gi-jones 12 år siden

Jeg har to underlige problemer. Jeg ved ikke om de er teknisk relaterede.

Det ene er, at jeg ikke kan af-ignorere brugere. Helt konkret har jeg en bruger på min ignore-liste fra for længe siden, men efter han er blevet lidt ældre og mere fornuftig at høre på havde jeg egentlig besluttet at tilgive ham fortidens synder. Men jeg kan ikke få lov til at fjerne ham fra listen.

Det andet problem er omvendt. Hvis jeg én gang har skrevet i en tråd, kan jeg ikke få lov til at ignorere den senere. Konkret har jeg skrevet tidligt i tråden om piratkopiering og Ronnie Fridtjof, men gider ikke læse mere om det. Men selvom jeg har trykket ignorer dukker den fortsat op på listen...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2 Kruse 12 år siden

gi-jones (1) skrev:
Det andet problem er omvendt. Hvis jeg én gang har skrevet i en tråd, kan jeg ikke få lov til at ignorere den senere. Konkret har jeg skrevet tidligt i tråden om piratkopiering og Ronnie Fridtjof, men gider ikke læse mere om det. Men selvom jeg har trykket ignorer dukker den fortsat op på listen...


Har du husket at fjerne den under overvågede tråde?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3 MMB 12 år siden

Spørger lige af nysgerrigheds skyld. Hvordan ved du, at vedkommende er blevet mere fornuftig at høre på, når du har ham på ignore? :)
Gravatar

#4 gi-jones 12 år siden

Foeller (3) skrev:
Spørger lige af nysgerrigheds skyld. Hvordan ved du, at vedkommende er blevet mere fornuftig at høre på, når du har ham på ignore? :)
Jeg kan jo ikke lade være med at kigge indimellem :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5 gi-jones 12 år siden

Kruse (2) skrev:
Har du husket at fjerne den under overvågede tråde?
Du har ret. Jeg har blandet den funktion og " Ignorer denne tråd" sammen. Det virker nu.

Bruger ignore er dog stadig et problem.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6 MMB 12 år siden

gi-jones (4) skrev:
Jeg kan jo ikke lade være med at kigge indimellem :)


Okay, så fungerer ignore-funktionen sådan, at man stadig kan se, hvornår en bruger, man har ignoreret, skriver et indlæg? :)
(Jeg har aldrig selv har haft nogen på ignore, så jeg aner det ikke)
Gravatar

#7 gi-jones 12 år siden

Ja, det gør den :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 Highland Park 12 år siden

gi-jones (1) skrev:
Konkret har jeg skrevet tidligt i tråden om piratkopiering og Ronnie Fridtjof, men gider ikke læse mere om det.
Ja, det er skuffende, at han ikke har deltaget i debatten denne gang. Nå, men i det mindste er han sikkert ved at overvåge og indhente oplysninger om de brugere, der har lovet ham at downloade filmen ulovligt.

Lad os spole tiden et år tilbage:
http://filmz.dk/plakat-til-kannibal-gyser-komedien...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9 Slettet Bruger [560733422] 12 år siden

At fjerne en bruger fra ignorelisten er ikke super-logisk.

Du skal gå helt op i toppen, hvor dit brugernavn står, trykke på "ret" - så kommer billedet frem til Filmz' superfikse bruger-snask, hvor du vælger fanebladet "Relationer" og her kan slette ignorerede brugere.

Problemet er, at man aldrig har fjernet de funktioner i det gamle bruger-billede, så enhver bruger der har været på filmz i en årrække, vil naturligvis forsøge at bruge det de kender i forvejen, men fejler, fordi billederne er godt nok tilstede og man kan trykke på knapperne, men funktionerne virker ikke.
Gravatar

#10 gi-jones 12 år siden

#9: Minsandten om ikke du har ret. Men ja, det er bestemt ikke logisk. Særligt fordi at der rent faktisk er en knap til at gøre det under brugerindstillingerne herinde - den virker bare ikke :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: