Er det ikke muligt at gøre sådan at man kan se hvad de slettede brugere har skrevet i gamle tråde uden at skulle trykke vis indlæg. Jeg tænker specielt på hvis man finder en anmeldelse af en film der er nogle år gamle, er ca. en trejdedel af indlæggene skjult.
Jeg ved godt at man bare kan trykke vis indlæg, men jeg kan ikke helt se pointen med at skjule indlæggene hvis jeg alligevel kan læse dem.
Det er bare til stor irritation for mig. Da jeg ofte tjekker filmz gamle anmeldelser inden jeg vælger at købe en film.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Enig, hader den "feature" hvis man da overhovedet kan kalde den dét! Sad forleden og læste "We hardly knew ye"-tråden igennem for et par gode grin, men måtte stoppe fordi jeg ikke kunne overskue hele tiden at klikke på "vis indlæg"..
#1 MouseMickey 15 år siden
Jeg ved godt at man bare kan trykke vis indlæg, men jeg kan ikke helt se pointen med at skjule indlæggene hvis jeg alligevel kan læse dem.
Det er bare til stor irritation for mig. Da jeg ofte tjekker filmz gamle anmeldelser inden jeg vælger at købe en film.
#2 Norrah 15 år siden
#3 cans 15 år siden
#4 Mandalae 15 år siden