Kampagnen kører på tværs af newz Media's sites frem til den 6. februar, og vi har rettet henvendelse til mediebureauet, som har sørget for denne kampagne til os
Beskeden er desværre, at det ikke er muligt at fremskaffe nye bannere. Alternativet er at annullere kampagnen helt hvis der skal ændres noget, hvilket vil ramme hårdt økonomisk med så kort varsel, da vi ikke kan nå at booke andet ind.
Vi arbejder løbende på at oplyse annoncører - og mediebureauer - om jer brugeres reaktioner på kampagner, også denne, således vi i fremtiden kan undgå lignende situationer. Det er dog bannerindtægterne der gør, at vi kan levere disse sider gratis for jer, og derfor er vi også nødt til at følge markedet så langt som muligt.
Et andet alternativ er at få lov til at betale for at slippe for at se reklamer overhovedet, hvilket flere brugere her på siden har ytret ønske om. Vi har derfor, på baggrund af blandt andet reaktionerne i denne tråd, valgt at sætte gang i det projekt.
Tanken er at i brugere selv kan bestemme at donere/betale et beløb inden for en given ramme, der så giver adgang til et reklamefrit site i en periode. Hverken prisramme eller tidsrum er fastlagt endnu.
Et andet alternativ er at få lov til at betale for at slippe for at se reklamer overhovedet, hvilket flere brugere her på siden har ytret ønske om. Vi har derfor, på baggrund af blandt andet reaktionerne i denne tråd, valgt at sætte gang i det projekt.
Tanken er at i brugere selv kan bestemme at donere/betale et beløb inden for en given ramme, der så giver adgang til et reklamefrit site i en periode. Hverken prisramme eller tidsrum er fastlagt endnu.
Jeg er nysgerrig, er der sider hvor det fungerer? For umiddelbart lyder det som om enkelte dedikerede brugere vil betale, mens de fleste bare ser det som en (god?) grund til at bruge AdBlock e.l.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Nej, vi er ikke bekendte med, at det findes allerede. Det har været så mange gange oppe at vende efterhånden, at vi nu vil prøve at finde en model for det. Noget skal vi jo gøre :o)
Jeg har fuld forståelse for at i selvfølgelig skal have lov til at tjene en smule penge, til driften og evt lønninger, men en reklame som den med en dame der buldrer frem og gir mig et kæmpe chok for 3 gang har nok nærmere en negativ effekt på mig.. Blev så vred sidste gang at jeg faktisk overvejede helt at droppe filmz! 1 bruger mindre = mindre reklamepenge!!
Jeg hader den så meget, overvejede selv at lave en tråd :D Men jeg kan ikke lade være med at grine over den person der har valgt at tage den reklame, for at pine os?? hvordan kan nogen synes at det er en god ide, jeg gider ikke engang gå på youtube bare pga af hende.
Men plzzzzzzzz + zzzzzz fjern den :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg er næsten helt ked af, at jeg ikke har et clue om hvilken reklame i snakker om? Der er intet der springer ind foran mig på noget tidspunkt, eller på anden måde generer mig. Hvor kan jeg støde på denne stødende reklame?
So, at last we meet for the first time for the last time.
#21 johnny_newz 13 år siden
Beskeden er desværre, at det ikke er muligt at fremskaffe nye bannere. Alternativet er at annullere kampagnen helt hvis der skal ændres noget, hvilket vil ramme hårdt økonomisk med så kort varsel, da vi ikke kan nå at booke andet ind.
Vi arbejder løbende på at oplyse annoncører - og mediebureauer - om jer brugeres reaktioner på kampagner, også denne, således vi i fremtiden kan undgå lignende situationer. Det er dog bannerindtægterne der gør, at vi kan levere disse sider gratis for jer, og derfor er vi også nødt til at følge markedet så langt som muligt.
#22 lagoni 13 år siden
Jeg er nysgerrig, er der sider hvor det fungerer? For umiddelbart lyder det som om enkelte dedikerede brugere vil betale, mens de fleste bare ser det som en (god?) grund til at bruge AdBlock e.l.
#23 johnny_newz 13 år siden
Nej, vi er ikke bekendte med, at det findes allerede. Det har været så mange gange oppe at vende efterhånden, at vi nu vil prøve at finde en model for det. Noget skal vi jo gøre :o)
#24 Skeloboy 13 år siden
Jeg vil dog sige, at reklamer(uden lyd) er bedre end betalingsside...
#25 Highland Park 13 år siden
Ak ja...
#26 dyg 13 år siden
#27 PredatorX 13 år siden
#28 El Capitan 13 år siden
1 bruger mindre = mindre reklamepenge!!
#29 MOVIE1000 13 år siden
Men jeg kan ikke lade være med at grine over den person der har valgt at tage den reklame, for at pine os?? hvordan kan nogen synes at det er en god ide, jeg gider ikke engang gå på youtube bare pga af hende.
Men plzzzzzzzz + zzzzzz fjern den :(
#30 Åkepool 13 år siden
Der er intet der springer ind foran mig på noget tidspunkt, eller på anden måde generer mig.
Hvor kan jeg støde på denne stødende reklame?