Jeg skulle lige til selv at oprette en tråd pga. denne reklame, inden jeg så at der allerede fandtes en sådan. Jeg forstår godt at der skal reklamer til at generere indtægter, men jeg tror ikke det er skide effektivt at have reklamer der skræmmer folk halvt ihjel. Jeg fik i hvert fald et kæmpe chok første gang min computer begyndte at snakke af sig selv. Jeg har også svært ved at forestille mig at det er god markedsføring at forbinde sit produkt med chok og irritation.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Når I falder over en reklame som er meget irriterende, f.x. ved at den ikke virker ordentligt, begynder at afspille lyd når siden loader eller bare opfører sig mærkeligt, må I meget gerne sige til for så kigger vi på det og får den fjernet hvis den ikke overholder vores regler.
Sagen er at vi har udstukket nogle regler i forhold til vores leverandører, men nogle gange bliver de ikke overholdt helt som det er meningen.
Reglen mht lyd er at lyden først må begynde tidligst 1 sekund efter man har kørt musen hen på reklamen, og skal stoppe lige så snart man fjerner musen.
Man har netop også valget med vores metode, man skal bare lade være med at holde musen over banneret, hvis man ikke vil have lyd. Det er en meget brugt metode som jeg personligt synes fungerer helt fint :)
Det er derfor vi har kravet om at der skal gå minimum 1 sekund før lyden begynder.
Jeg har også svært ved at forestille mig at det er god markedsføring at forbinde sit produkt med chok og irritation.
Overraskende nok, så er det mindre vigtigt, hvad man forbinder et produkt med, hvis bare man husker det - så vil det have en preference, fordi mærkets genkendelighed giver det en slags troværdighed over andre mærker, du måske ikke kender...har jeg hørt :p
The only way to beat a troll is to not play their game.
#34: Men er der overhovedet nogen der har en idé om hvad hun reklamerer for? Der er intet produkt eller mærke i reklamen, og den eneste måde man kan finde ud af hvad reklamen handler om er ved at trykke på linket, men det har man jo knapt så meget lyst til når reklamen er så irriterende som den er.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Overraskende nok, så er det mindre vigtigt, hvad man forbinder et produkt med, hvis bare man husker det - så vil det have en preference, fordi mærkets genkendelighed giver det en slags troværdighed over andre mærker, du måske ikke kender...har jeg hørt :p
Men havde det så ikke været en fordel hvis man vidste hvilket mærke det var? Måske er jeg bare distret, men der står da ikke hvilket produkt eller mærke det handler om? Så skal man trykke på reklamen og gider man det hvis man er irriteret i forvejen?
Good point, gentlemen. Jeg klikkede (med det formål at støtte Filmz), og så installerede jeg noget, der blokerede reklamer (har jeg aldrig gjort før)...
The only way to beat a troll is to not play their game.
Jeg overvejer seriøst at boykotte Filmz til den 6. februar. Gud hvor er det irriterende, der findes jo nærmest ikke ord for det. Og det hjælper ikke at det så handler om intimbarbering for mænd!
#31 dyg 13 år siden
Den er både at finde som top-banner og side-banner-dims.
#32 stoffer 13 år siden
Jeg forstår godt at der skal reklamer til at generere indtægter, men jeg tror ikke det er skide effektivt at have reklamer der skræmmer folk halvt ihjel. Jeg fik i hvert fald et kæmpe chok første gang min computer begyndte at snakke af sig selv.
Jeg har også svært ved at forestille mig at det er god markedsføring at forbinde sit produkt med chok og irritation.
#33 Highland Park 13 år siden
Jeg savner Mandalae...
#34 Riqon 13 år siden
#35 Kruse 13 år siden
#36 stoffer 13 år siden
Men havde det så ikke været en fordel hvis man vidste hvilket mærke det var? Måske er jeg bare distret, men der står da ikke hvilket produkt eller mærke det handler om? Så skal man trykke på reklamen og gider man det hvis man er irriteret i forvejen?
#37 Highland Park 13 år siden
Det forklarer også, hvorfor (kun) hun er lykkelig. Hvis du venter lidt efter, at hun har talt færdig, dukker der et Gillette-banner op med teksten:
#38 Riqon 13 år siden
Good point, gentlemen. Jeg klikkede (med det formål at støtte Filmz), og så installerede jeg noget, der blokerede reklamer (har jeg aldrig gjort før)...
#39 stoffer 13 år siden
#40 AP 13 år siden