LOL - det er lige godt det mærkeligste jeg har set i længe. Det er nu ikke min skyld - jeg har ikke gjort noget, men kan godt se det er det indlæg jeg skrev til Kevin Smith tråden :)
Den sidste linie har jeg skam også skrevet, men den blev skrevet som en rettelse til mit indlæg i tråden, men den dukkede aldrig op, så jeg troede bare det var forsvundet ud i cyberspace. Men åbenbart har den overtaget Aviator tråden - Meget mærkeligt.
#1 Highland Park 15 år siden
http://filmz.dk/forum/anmeldelser/aviator-the-1062...
Jeg fik lige lyst til at læse, hvad folk synes om filmen, men det fik tiany sat en stopper for! :(
Den sidste linie og dertilhørende spoiler, har jeg dog ingen anelse om, hvem der har skrevet.
#2 tiany 15 år siden
Det er nu ikke min skyld - jeg har ikke gjort noget, men kan godt se det er det indlæg jeg skrev til Kevin Smith tråden :)
Den sidste linie har jeg skam også skrevet, men den blev skrevet som en rettelse til mit indlæg i tråden, men den dukkede aldrig op, så jeg troede bare det var forsvundet ud i cyberspace. Men åbenbart har den overtaget Aviator tråden - Meget mærkeligt.
#3 Highland Park 15 år siden
Det anede mig, at du også havde skrevet den sidste linie... der er ugler i mosen...
#4 filmz-Kadann 15 år siden
#5 Highland Park 15 år siden
#6 Michael Andersen 15 år siden
#7 fubar 15 år siden
#8 dyg 15 år siden
#9 Highland Park 15 år siden
Jeg mindes da, at en anden end Mandalae har skrevet indlæg vedr. tekniske procedurer.
#10 dyg 15 år siden