Gravatar

#11 The Insider 10 år siden

#3, nå ja, good times!! Jeg håber ikke, at den tydeligvis alt-for-lave volumen dulmede din interesse i at se filmen! :-)

#4 & #5, hell to the yeah! Hvis man ser bort fra "Gravity" er det faktisk laaaang tid siden, at jeg har følt, at volumen har været skruet højt nok op i biffen.
War. War never changes.
Gravatar

#12 Steffan Rasmussen 10 år siden

HonoDelLoce (10) skrev:
Exactumundo! ;)

Bonus hvis man kan gætte filmen billedet er fra.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#13 HonoDelLoce 10 år siden

Steffan Rasmussen (12) skrev:
Bonus hvis man kan gætte filmen billedet er fra.

Anvil? ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#14 Steffan Rasmussen 10 år siden

HonoDelLoce (13) skrev:
Anvil? ;)

Er korrekt
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#15 Driver 10 år siden

Apropos "11" og Spinal Tap, så prøv at tjekke 'This Is Spinal Tap' siden på IMDB. Grinern lavet af IMDB! :D

Gå lige ind og giv filmen stjerner derinde *hint, hint* ;)
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#16 elwood 10 år siden

hehe behøver ikke en gang og se det, før jeg ved, hvad det går ud på :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 Driver 10 år siden

Gav måske også lidt for meget væk, men synes det er en sjov lille gimmick. Får helt lyst til at se den nu - Elsker den film, især scenen, hvor bassisten er fanget i en puppe midt på scenen. Deres cameo i The Simpsons, er også hylende morsom, ikke mindst når de spiller megahittet "Break Like the Wind" Haha! :D
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#18 elwood 10 år siden

BBC's Iplayer går vidst også op til 11 som en hyldest til den her film.

Den "film" music mockumentary er fantastisk på alle måder, jamen der er jo så mange gyldne scener.

Stonehenge, og så min personlige farvorit, da de ikke kan finde vej til scenen, og spørger om vej hele tiden.

Og da Nigel viser sin Guitar samling frem, under vise forbehold.

Og så er der jo den evige snak om plade covers :)

Blot et eksempel

Bobbi Flekman: You put a *greased naked woman* on all fours with a dog collar around her neck, and a leash, and a man's arm extended out up to here, holding onto the leash, and pushing a black glove in her face to sniff it. You don't find that offensive? You don't find that sexist?

Ian Faith: This is *1982*, Bobbi, c'mon!

Bobbi Flekman: That's *right*, it's 1982! Get out of the '60s. We don't have this mentality anymore.

Ian Faith: Well, you should have seen the cover they *wanted* to do! It wasn't a glove, believe me.

Det er satme godt skrevet.

Kort sagt hele filmen er mesterlig.
Gravatar

#19 Driver 10 år siden

Eller da de diskuterer deres succes og Derek Smalls siger "People should be envying us", hvortil St. Hubbins svarer "I envy us" og Derek følger op med "Me too" xD ...Sikke nogle originaler - Ligesom da Tufnel folder sit brød eller spiller sit smukke stykke "Lick My Lovepump" på klaver. Haha!

"I'm really influenced by Mozart and Bach, and it's sort of in between those, really. It's like a Mach piece, really."
Gravatar

#20 elwood 10 år siden

Hehe yep.

Skriv ny kommentar: