Gravatar

#21 HonoDelLoce 10 år siden

Steffan Rasmussen (14) skrev:
Er korrekt

Vil godt indrømme, at det ikke var et rent gæt :-D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#22 davenport 10 år siden

Er der ikke andre af anmelderne der vil byde ind?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#23 The Insider 10 år siden

P.t. er jeg den eneste aktiv BD/dvd-anmelder, så derfor har de andre nok ikke bidraget :-)
War. War never changes.
Gravatar

#24 Fredag 10 år siden

Hvad blev der af Benway?
Gravatar

#25 The Insider 10 år siden

Så vidt jeg ved, fik Søren fik vist en del andet at se til, men er ikke 100% sikker, så PM ham evt. :-)
War. War never changes.
Gravatar

#26 Fredag 10 år siden

Jeg kan spørge ham over Face, når jeg engang vender tilbage dertil fra mit frivillige eksil;) Udover det, så er jeg halvvejs i ST:TNG sæson 4 og den finder jeg indtil videre er den bedste, men måske den falder i sidste halvdel:-P Ups, sidespring:-/
Gravatar

#27 Tommy Kristensen 10 år siden

"...min nabo er en eneboende alkoholiker, der enten sover eller er på bodega hele tiden, og som aldrig får gæster."

Du har ikke overvejet, at han måske drikker for at kunne sove - og at han simpelthen ikke nænner at have gæster længere :)
Gravatar

#28 The Insider 10 år siden

#27, min søster boede i lejligheden i 5 år, før jeg flyttede ind, så jeg er stensikker på, at det ikke skyldes alkohollen :-) Og hey, jeg gav ham også mit gamle fjernsyn, da jeg købte min første fladskærm, så lidt solidarisk er jeg da!

#26, FEDT! :-) Jeg synes, at serien bliver bedre og bedre, indtil den peaker i 5. sæson. 6. sæson er omtrent på højde med de tre foregående, mens den 7. sæson desværre er lidt ujævn, men slutter med et brag :-)

War. War never changes.
Gravatar

#29 davenport 10 år siden

Dit svar i nr. 23 giver ret god mening, Johan ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#30 The Insider 10 år siden

Nice!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: