Jeg kan spørge ham over Face, når jeg engang vender tilbage dertil fra mit frivillige eksil;) Udover det, så er jeg halvvejs i ST:TNG sæson 4 og den finder jeg indtil videre er den bedste, men måske den falder i sidste halvdel:-P Ups, sidespring:-/
#27, min søster boede i lejligheden i 5 år, før jeg flyttede ind, så jeg er stensikker på, at det ikke skyldes alkohollen :-) Og hey, jeg gav ham også mit gamle fjernsyn, da jeg købte min første fladskærm, så lidt solidarisk er jeg da!
#26, FEDT! :-) Jeg synes, at serien bliver bedre og bedre, indtil den peaker i 5. sæson. 6. sæson er omtrent på højde med de tre foregående, mens den 7. sæson desværre er lidt ujævn, men slutter med et brag :-)
#21 HonoDelLoce 10 år siden
Vil godt indrømme, at det ikke var et rent gæt :-D
#22 davenport 10 år siden
#23 The Insider 10 år siden
#24 Fredag 10 år siden
#25 The Insider 10 år siden
#26 Fredag 10 år siden
#27 Tommy Kristensen 10 år siden
Du har ikke overvejet, at han måske drikker for at kunne sove - og at han simpelthen ikke nænner at have gæster længere :)
#28 The Insider 10 år siden
#26, FEDT! :-) Jeg synes, at serien bliver bedre og bedre, indtil den peaker i 5. sæson. 6. sæson er omtrent på højde med de tre foregående, mens den 7. sæson desværre er lidt ujævn, men slutter med et brag :-)
#29 davenport 10 år siden
#30 The Insider 10 år siden