Jeg har en mindre ting - første gang man åbner en tråd med 51+ indlæg, kunne det være rart at den side der bliver åbnet er den sidste i rækken pr. default. Det er f.eks. rart i quiz-tråde og lign.
Er det meningen, nu hvor i har sat antallet af tråde op på forum-forsiden, at det kun er den øverste liste der er blevet længere? For jeg vil da personligt også foretrække at den nederste blev udvidet (til 20 som den øverste :) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Personligt syntes jeg det virker utroligt dårligt med 20 tråde i listen, da man så ikke kan se opdateringerne i den nederste liste uden at scrolle ned, så hvis det kun stod til mig så blev det rettet tilbage til 10
Jeg må også indrømme at jeg er 20-indlægs-mand, men hvis folk er uenige om dette, kunne man så ikke bare give mulighed for at indstille dette over bruger-profilen ligesom antallet af nyheder på forsiden.
Når jeg står på side 4 i forummet eksempelvis (det kan også være en af de andre sider), går ind og læser en tråd og benytter back-knappen på min trackball, havner jeg på side 1 igen - det samme gør sig gældende andre steder hvor der er flere sider.
#21 Slettet Bruger [2591091262] 16 år siden
#22 mvejen 16 år siden
#23 davenport 16 år siden
#24 HonoDelLoce 16 år siden
#25 hmn 16 år siden
#26 dyg 16 år siden
#27 mvejen 16 år siden
#28 El vez 16 år siden
#29 hmn 16 år siden
#30 filmz-Kadann 16 år siden
Når jeg står på side 4 i forummet eksempelvis (det kan også være en af de andre sider), går ind og læser en tråd og benytter back-knappen på min trackball, havner jeg på side 1 igen - det samme gør sig gældende andre steder hvor der er flere sider.