Gravatar

#31 lagoni 16 år siden

Er der ikke en måde at 'lukke' de nye spoilere på? Når man først har trykket på 'Se spoiler', kan man ikke få det væk, det er lidt irriterende hvis man bare trykker forkert.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#32 Slettet Bruger [2591091262] 16 år siden

Testfelt til spoiler.

Undskyld for spam, jeg blev bare lige nødt til selv at se denne nye spoilerfunktion, lagoni nævner :-)
Gravatar

#33 Bates 16 år siden

Ja, det kunne være en god ide med en måde at gemme spoileren igen.
Gravatar

#34 Slettet Bruger [3434937598] 16 år siden

# 32-33: I kan bare opdatere siden:o)
Gravatar

#35 Bates 16 år siden

ahhh, ok. Sejt! :)
Gravatar

#36 Scherlund 16 år siden

Går et reload af siden ikke lidt i mod hele ideen med at bruge ajax? Det virker bare som dobbelt arbejde.

-Omsætningsboksen er ikke sorteret.

-Under forum er der overhovedet ingen sammehæng mellem hvad der står i "forum grupper" og så hvor mange tråde med ulæste indlæg. Gætter på at det er et caching problem. Som det ses på billedet er der 7 tråde med ulæste indlæg men forum oversigten siger at der er 13. pic

Når man er i en tråd og der kommer nye indlæg er der igen heller ingen sammenhæng mellem tiderne der er postet. Pic

I øvrigt henviser jeg til mit indlæg i den anden tråd:
http://filmz.dk/velkommen-til-filmz-3-0#205

Hov endnu et edit.
Når man linker til et specifikt indlæg skærer den lige det øverste væk. Det kan da ikke være meningen :)
Gravatar

#37 Scherlund 16 år siden

Lige et par ting til.

Jeg sad lige for sjov og kigge kildekoden igennem. Hvorfor linker reklamerne fra newz? Jeg troede at de to sider kørte på adskilte servere for sikrer at hvis den ene gik ned så ville den anden stadig køre. Men sådan er det måske ikke mere.

Samtidig vil jeg da gerne lige høre hvilken opløsning det nye design er optimeret efter. For lige der tror jeg bestemt at I har overvurderet hvad der er den gængse opløsning lige nu.

Smider jeg filmz over på mit tv i 1920*1080 uden statusbar for neden og scroller ned så man ikke kan se topbanneret, så er det nye design genialt. Men det er vel ikke det som der er meningen.
Gravatar

#38 El vez 16 år siden

29 skrev:
Alt er jo lavet med ajax og opdaterer på forum siden, så tror i ikke bare i skal lære at bruge de nye v.3 funktioner :)

Dvs det er muligt at vælge individuelt, hvor mange forumlinier osv man ser?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#39 Scherlund 16 år siden

Ja det er mig igen. Men jeg har lige et par forslag og et spørgsmål mere.

Når der står "i Biografen" under en film er det så den danske eller amerikanske release og vil det være muligt at få begge datoer oplyst?

Ved trailers ville det være rart at have en lille overskrift til hver af dem. Bare lige så man kan se om det er teaseren eller trailer nummer 53 samt evt. hvilken dato de udkom på.

Neden under trailerne er der en lille boks med noget info. Hvad gælder det over. Synes ikke lige at jeg kan gennemskue det.
Gravatar

#40 chandler75 16 år siden

# 39 Det er altid den danske premieredato. Jeg tror ikke, vi også begynder at skrive den amerikanske dato, det vil nok blot skabe forvirring.

Hvilket felt under traileren? Der hvor der står dato, film og kilde? Det er de forskellige trailere, men kan se.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: