#10 Ja, det er også en god idé. Hvis I virkelig er så fjendtlige herinde på filmz og kaster om Jer med ignoreringer, så må vi jo gå med den version ;-)
- Kan man se om ens venner er online ? - Kan man oprette små chatrum med ens venner ? - Er listen kun blevet implementeret som en pendant til ignorelisten ? - Er det blot en gang ligegyldigt lir, som intet formål tjener ?
Jeg kan ikke lide idéen... Det minder for meget om Facebook-overvågning, hvor man vil vide alt hvad der sker i hver en krog... Jeg ved godt, hvad det vil føre til... Men okay... Der skal vel være plads til nye tiltag.
Det bliver valgfrit om man vil modtage mails.. Jeg kan selvfølgelig godt se at der måske er et problem i at folk der ikke ønsker andre skal vide at de har tilføjet dem til vennelisten kan blive fornærmede.. Men hvis man ikke er interesseret i det vil man måske ikke blive venner med dem i første omgang? :)
Pt har den ingen funktion udover at være en pendant til ignorelisten. Man kan dårligt have det ene uden det andet. Den blev implementeret mest fordi vi havde koden i forvejen, og så med en forhåbning om at der ville kommer nye ideer og tiltag som den kan bruges til :) - Så skyd løs hvis du har nogen :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
#11 tranberg 15 år siden
Ja, det er også en god idé.
Hvis I virkelig er så fjendtlige herinde på filmz og kaster om Jer med ignoreringer, så må vi jo gå med den version ;-)
#12 Mandalae 15 år siden
#13 tranberg 15 år siden
#14 MOVIE1000 15 år siden
#15 Popeye 15 år siden
- Kan man se om ens venner er online ?
- Kan man oprette små chatrum med ens venner ?
- Er listen kun blevet implementeret som en pendant til ignorelisten ?
- Er det blot en gang ligegyldigt lir, som intet formål tjener ?
Hvad er meningen ?
#16 kasper0204 15 år siden
#17 Mandalae 15 år siden
Det bliver valgfrit om man vil modtage mails.. Jeg kan selvfølgelig godt se at der måske er et problem i at folk der ikke ønsker andre skal vide at de har tilføjet dem til vennelisten kan blive fornærmede.. Men hvis man ikke er interesseret i det vil man måske ikke blive venner med dem i første omgang? :)
#15,
Pt har den ingen funktion udover at være en pendant til ignorelisten. Man kan dårligt have det ene uden det andet.
Den blev implementeret mest fordi vi havde koden i forvejen, og så med en forhåbning om at der ville kommer nye ideer og tiltag som den kan bruges til :) - Så skyd løs hvis du har nogen :)
#18 Popeye 15 år siden
Ok - tak for svaret.
Desværre har jeg ingen rigtig gode ideer til at udnytte vennelisten.