Gravatar

#11 tranberg 15 år siden

Ja, det er også en god idé.
Hvis I virkelig er så fjendtlige herinde på filmz og kaster om Jer med ignoreringer, så må vi jo gå med den version ;-)
The end is closest to the beginning
Gravatar

#12 Mandalae 15 år siden

Ja jeg tror bare vi nøjes med at sende mails når man bliver tilføjet en venneliste :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#13 tranberg 15 år siden

Jeps - men tak alligevel :)
The end is closest to the beginning
Gravatar

#14 MOVIE1000 15 år siden

#12 ja gør det så har jeg måske en chance (½ ud af 100 %)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#15 Popeye 15 år siden

Hvilken funktion har vennelisten egentlig:

- Kan man se om ens venner er online ?
- Kan man oprette små chatrum med ens venner ?
- Er listen kun blevet implementeret som en pendant til ignorelisten ?
- Er det blot en gang ligegyldigt lir, som intet formål tjener ?

Hvad er meningen ?
...and then some
Gravatar

#16 kasper0204 15 år siden

Jeg kan ikke lide idéen... Det minder for meget om Facebook-overvågning, hvor man vil vide alt hvad der sker i hver en krog... Jeg ved godt, hvad det vil føre til... Men okay... Der skal vel være plads til nye tiltag.
Gravatar

#17 Mandalae 15 år siden

#16,

Det bliver valgfrit om man vil modtage mails.. Jeg kan selvfølgelig godt se at der måske er et problem i at folk der ikke ønsker andre skal vide at de har tilføjet dem til vennelisten kan blive fornærmede.. Men hvis man ikke er interesseret i det vil man måske ikke blive venner med dem i første omgang? :)

#15,

Pt har den ingen funktion udover at være en pendant til ignorelisten. Man kan dårligt have det ene uden det andet.
Den blev implementeret mest fordi vi havde koden i forvejen, og så med en forhåbning om at der ville kommer nye ideer og tiltag som den kan bruges til :) - Så skyd løs hvis du har nogen :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
Gravatar

#18 Popeye 15 år siden

Ok - tak for svaret.
Desværre har jeg ingen rigtig gode ideer til at udnytte vennelisten.
...and then some

Skriv ny kommentar: