Er det ikke muligt at få en påmindelse når man bliver tilføjet til enten en venneliste eller en ignoreliste?
Hvis ikke, kunne det ikke være smart at lave? Jeg kunne i hvert fald godt tænke mig at vide, hvis jeg bliver tilføjet til den ene eller den anden liste af en bruger. Man kunne eventuelt modtage en besked, hvor der står hvad man er blevet tilføjet til og af hvilken bruger.
Hm, jeg kan godt lægge det i pipeline, jeg tror bare det skal laves så det er valgfrit og valgt fra som standard, så man ikke bliver spammet med en masse mails man ikke har sagt ja til.
Jeg forestiller mig bare at der kommer et punkt i profilen hvor man så kan slå det til. Ville det være fint?
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.
det kunne være smart for nogen men ikke rigtig noget jeg kunne bruge da jeg ikke regner emd at nogen har addaet mig til venneliste men der imod på ignorelisten joh
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#5 og #6 Det er jo op til Jer, men det ville da gøre Filmz en smule mere socialt, hvis man kunne se hvis nogen "vil være venner med een". At I bruger ignorelisten så meget skal jo ikke gå ud over os andre
Jeg gider ikke rigtig at have sure beskeder fra nogen, som jeg i forvejen har smidt på ignorelisten.
Du siger du ikke vil have systemet, for så ville folk spamme dig med sure beskeder, da du har dem på din ignoreliste. Hvis du kun har een person på din ignoreliste, hvorfor skulle du så få det?
De positive sociale sider af systemet overskygger i så fald chancen for, at du får en sur besked. Og putter du nogle på din ignoreliste kan du da heller ikke forvente andet.
Du siger du ikke vil have systemet, for så ville folk spamme dig med sure beskeder, da du har dem på din ignoreliste. Hvis du kun har een person på din ignoreliste, hvorfor skulle du så få det?
De positive sociale sider af systemet overskygger i så fald chancen for, at du får en sur besked. Og putter du nogle på din ignoreliste kan du da heller ikke forvente andet.
Det er da bare at lave det, så man kan vælge at få besked når man kommer på en venneliste, men ikke på en ignoreliste. Hvis jeg putter nogen på min ignoreliste, er det fordi, jeg ikke gider høre noget, de siger nogensinde igen.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#1 tranberg 15 år siden
Hvis ikke, kunne det ikke være smart at lave?
Jeg kunne i hvert fald godt tænke mig at vide, hvis jeg bliver tilføjet til den ene eller den anden liste af en bruger.
Man kunne eventuelt modtage en besked, hvor der står hvad man er blevet tilføjet til og af hvilken bruger.
:)
#2 Mandalae 15 år siden
Jeg forestiller mig bare at der kommer et punkt i profilen hvor man så kan slå det til. Ville det være fint?
#3 tranberg 15 år siden
#4 Mandalae 15 år siden
Jeg har lagt det i trac nu, jeg vil dog ikke love hvornår det bliver lavet da jeg har rimelig meget at se til for tiden :)
#5 Spanner 15 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#6 MOVIE1000 15 år siden
det kunne være smart for nogen men ikke rigtig noget jeg kunne bruge da jeg ikke regner emd at nogen har addaet mig til venneliste men der imod på ignorelisten joh
#7 tranberg 15 år siden
Tak :)
#5 og #6
Det er jo op til Jer, men det ville da gøre Filmz en smule mere socialt, hvis man kunne se hvis nogen "vil være venner med een".
At I bruger ignorelisten så meget skal jo ikke gå ud over os andre
#8 Spanner 15 år siden
Det er jo heller ikke det jeg siger.
Jeg har kun een person på min ignore liste, og nej det er ikke dig, MOVIE1000.
#9 tranberg 15 år siden
Du siger du ikke vil have systemet, for så ville folk spamme dig med sure beskeder, da du har dem på din ignoreliste.
Hvis du kun har een person på din ignoreliste, hvorfor skulle du så få det?
De positive sociale sider af systemet overskygger i så fald chancen for, at du får en sur besked.
Og putter du nogle på din ignoreliste kan du da heller ikke forvente andet.
#10 Spanner 15 år siden
Det er da bare at lave det, så man kan vælge at få besked når man kommer på en venneliste, men ikke på en ignoreliste. Hvis jeg putter nogen på min ignoreliste, er det fordi, jeg ikke gider høre noget, de siger nogensinde igen.