Gravatar

#1 MHauge 11 år siden

Hej, nu prøver jeg lykken her.
For ca en måned siden vandt jeg i E.T. konkurrencen.
Jeg har endnu ikke modtaget gevinsten, mail til jer bliver ikke besvaret?
Gravatar

#2 davenport 11 år siden

De er i New Zealand til Hobbitten...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 MOVIE1000 11 år siden

MHauge (1) skrev:
Hej, nu prøver jeg lykken her.
For ca en måned siden vandt jeg i E.T. konkurrencen.
Jeg har endnu ikke modtaget gevinsten, mail til jer bliver ikke besvaret?


Lidt det samme her. Jeg er ikke blevet klog på hvem der vandt skyfall Ole Bogart konkurrencen, det ser ud til at det blev mig, men jeg har ikke modtaget noget og min mail er helelr ikke blevet besvaret.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4 kasperfmn 11 år siden

Hej folkens. Vi har lidt hiccups på konkurrencefronten, jeg ser straks på sagen. Det var rigtig nok dig, der vandt, MOVIE1000 - fik du aldrig min privatbesked?
Gravatar

#5 MOVIE1000 11 år siden

Kasper F. Nielsen (4) skrev:
Hej folkens. Vi har lidt hiccups på konkurrencefronten, jeg ser straks på sagen. Det var rigtig nok dig, der vandt, MOVIE1000 - fik du aldrig min privatbesked?


Nope, jeg har ikke modtaget nogen besked hverken på min email eller herinde fra dig af :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6 Hr. Jensen 11 år siden

Jeg har oplevet det samme. Jeg vandt 1. præmien i "The Expendables 2" konkurrencen. Uret har jeg fået, men billetterne har jeg endnu ikke fået, selvom jeg har rykket for dem. Og det var helt tilbage i september...
Gravatar

#7 davenport 11 år siden

Filmz har nok sparet dig for oplevelsen ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 kasperfmn 11 år siden

#6 Når det kommer til billetter, så er det desværre ude af vores hænder, da det er filmselskaberne, som står for at skulle afsende disse præmier. Vi beklager selvfølgelig meget problemerne.

#5 Jeg kontakter dig i starten af næste uge gennem den e-mail, der er tilknyttet din profil, vedr. præmien.
Gravatar

#9 Twister 11 år siden

Hr. Jensen (6) skrev:
Jeg har oplevet det samme. Jeg vandt 1. præmien i "The Expendables 2" konkurrencen. Uret har jeg fået, men billetterne har jeg endnu ikke fået, selvom jeg har rykket for dem. Og det var helt tilbage i september...


Nu er der blevet givet et svar, men føler også lige at jeg må melde ud at jeg har været ude for lignende oplevelse hvor jeg har vundet billetter men aldrig modtaget dem på trods af at mine kontaktoplysninger er 100% korrekte. Det er åbenbart et større problem! Det er en skam og man kan ikke undgå at blive irriteret når man nu endelig er lidt heldig og faktisk vinder noget.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#10 Hr. Jensen 11 år siden

#9 Damn...Nederen. Men langfingrede postbude kan vel også være en del af problemet?

Skriv ny kommentar: