Gravatar

#1 Shadow_Dude 13 år siden

Er jeg den eneste der synes at dragten ser ret dum ud?
"Gotta love modern weapons tech. Easier for an one-armed man to fire a missile launcher than pull on his pants"
Gravatar

#2 LasseUk 13 år siden

Jeg synes umiddelbart heller ikke dragten ser alt for smart ud, men jeg kan godt forstå at de forsøger at distancere sig så meget som muligt, som de kan fra de oprindelige film.
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#3 Wangsgaard 13 år siden

Synes den ser meget fed ud, men ved ikke om jeg synes hele konceptet er fedt!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#4 Starbrow 13 år siden

Han har fået netskydere!
Gravatar

#5 Spirit 13 år siden

syntes den ligener den fra de første film ret meget
Gravatar

#6 Josva 13 år siden

Skulle dette være Spider-Mans dragt? Så er der ihvertfald noget galt! De klassiske sort stregede tern der på den originale dragt dækker alle de røde felter på dragten er væk (for bare at nævne en af fejlne), dog ikke helt, de er at se oppe omkring dragtens edderkop. Nej de kan ikke bare tage den samme dragt som i de første film, som i øvrigt er en perfekt dragt, men jeg er dog stadig skuffet over hvad jeg ser her.
Det er et tydeligt tegn på at filmen selvfølgelig endnu engang skal gå til det unge publikum, men behøvede det være så tydeligt? Edderkoppen hænger slasket ned af dragten, og hanskerne prøver tydeligt at ligne street art. Er det det vi skal forvente, som fans, en "street" Spider-Man?
Den dragt de brugte i de føreste film var perfekt, og identisk med tegneserien. Hvis ikke man har den med i en film om Spider-Man kan man ikke lave en ordetlig film oven på det. Endnu en grund til ikke at lave flere Spider-Man film!
Gravatar

#7 Shadow_Dude 13 år siden

Starbrow (4) skrev:
Han har fået netskydere!


Hvorfra ved du at han har netskydere?
"Gotta love modern weapons tech. Easier for an one-armed man to fire a missile launcher than pull on his pants"
Gravatar

#8 kinian 13 år siden

Jeg synes ikke man skal klage, det kan da kun blivet meget bedre.. At starte konceptet forfra og give den et mere realistisk image, som f.eks Batman Begins og dark knight.. Jeg mener de først 3 spiderman film der er blevet lavet er så forfærdelig dårlige lavet, at de kan samlignes med starwars 1, 2 og 3.. Så jeg er spændt på at se om de endelig kan leverer noget ordentligt..
Gravatar

#9 BN 13 år siden

kinian (8) skrev:
Jeg mener de først 3 spiderman film der er blevet lavet er så forfærdelig dårlige lavet, at de kan samlignes med starwars 1, 2 og 3..


Den sammenligning vil JEG til gengæld betegne som et kvalitetsstempel.

Men bortset fra det, så blev ihvertfald de to første af Sam Raimis Spider-Man-film generelt virkelig godt modtaget af både anmeldere og publikum, som det bl.a. fremgår af Rotten Tomatoes. Så det er ikke ligefrem et flertal der syntes, at de var forfærdelig dårligt lavet.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#10 Stilund 13 år siden

Det ser da fint ud! Glæder mig tik en trailer...

Skriv ny kommentar: