Gravatar

#1 Stilund 13 år siden

Det ser da lovende ud!!! Glæder mig til at se det endelige resultat!!!
Gravatar

#2 MuManden 13 år siden

Sådan som Tintin ser ud på forsiden af bladet, så syntes jeg altså han ligner en dreng på 8 år...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#3 Lord Beef Jerky 13 år siden

#3 Jamen gør han da ikke også det i tegneserien? Har altid synes han ligner en fyr med babyface fra et eller andet boyband =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4 Nukleon 13 år siden

Samme døde øjne som altid. Gad vide om den dansk version får samme stemmeskuespillere som den gamle tegnefilm? Ved ikke med Tintin, men den eneste Haddock er Kjeld Nørgaard.
Gravatar

#5 Thomsen 13 år siden

Nymodens pjat! Der er kun én rigtig Haddock på dansk, og det er Peter Kitter! (Og Bob Goldenbaum som Tintin)

Han bliver desværre nok lidt svær at lokke til at være med igen.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6 filmkorn.dk 13 år siden

Tintin ser alt for ung ud. Kaptajn Haddock mangler sit lune udtryk.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#7 LukeStarkiller 13 år siden

#6
Syntes også har ser meget ung ud, men syntes eller Kaptajn Haddock ser lovende ud, ellers ser det godt ud med nogle gode animationer, men Peter Jackson og Steven Spielberg er jo også mestre i animationer.
Gravatar

#8 michael u 13 år siden

Havde håbet at det blev med rigtige mennesker
Gravatar

#9 mr gaijin 13 år siden

Nukleon (4) skrev:
Samme døde øjne som altid.


"Avatar" overvandt det problem. Men tilsyneladende er det det samme Zemeckis-crap som sædvanlig med døde øjne. Det ligner lidt "Polar Express" aka "Vi ligner alle sammen Tom Hanks' lig".

Det er selvfølgelig svært at sige, når det kun er stillbilleder. Jeg var også utrolig skeptisk overfor "Avatar" til at starte med. Ja, selv da traileren dukkede op.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#10 Michael Andersen 13 år siden

#9 Jeg tror ikke filmen får problemer med døde øjne, for "Tintin" er også lavet med performance capture-teknikken fra "Avatar".

Zemeckis skulle brugte 3 film på bare at få en person til at overvinde de døde øjne aka. Keanu Reeves-syndromet. Zemeckis-metoden (almindelige motion capture) er også en generation bagud, men selv da WETA brugte den primitive metode fik de liv i Gollum og King Kongs øjne.

I wouldn't worry about it :)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: