Gravatar

#1 filmz-deathbymonkeys 19 år siden

D. 24 januar 2005 tager jeg til Viborg i 5 måneder, jeg skal lave en zombie-wester-dukkefilm. Dukkerne bliver muppetshow størrelse, men kommer til at ligne rigtige mennesker. Det bliver en film med cowboyzombier, blod, indvolde, eksploderende hoveder og en meget tidstypisk motorsav.

Jeg laver som sagt filmen i Viborg, der skal både tegnes koncepttegninger, bygges dukker og kulisser og laves specialeffects. Jeg får brug for al den hjælp jeg kan få, jeg kan højst sansynligt skaffe et værelse på animationsskolen, men du får hverken penge eller mad.

Jeg kan træffes på [email protected]
Gravatar

#2 filmz-netrom1 19 år siden

#1 Jeg har svært ved at se hvordan du skal sælge den idé til nogen. Det lydder simpelhen lidt for langt ude.

Dukke film er for børn.
Western er for gamle mænd.
Zombie er for unge nørder.

Lidt groft!! men jeg tror ikke du rammer nogen af grupperne,,, måske de for gamle ,barnlige nørder. men den gruppe er nok ikke alt for stor.

Tror du kunne skore nogle plusser ved at lave en humorritisk-zombie-dukkefilm,,, tror western er en tand for sært.

MvH Netrom1
Gravatar

#3 filmz-gimleno1 19 år siden

Tjah, ved ikke, jeg er nu nysgerrig *G*
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#4 filmz-netrom1 19 år siden

#3 jahh gimleno1,,,, der kunne jo blive en ny hovde rolle til dig der :-)
Gravatar

#5 filmz-gimleno1 19 år siden

#4 Ja klart, ligesom jeg var med i A Nightmare Before Christmas, sounds about right... !?! *G* Fedt at være dukkefører..

Men hmm, jeg kan nu på bizar vis godt se det for mig, og der ER trods alt lavet film der var endnu mere sære! *G* OG fordi det er dukkefilm behøver det jo ikke udelukkende være for børn...
Gravatar

#6 evermind 19 år siden

Jeg skal nok være der på første række og se med! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7 filmz-gimleno1 19 år siden

Me too! :-)
Gravatar

#8 nakalay 19 år siden

Jeg regner med at sidde lige bag jer på anden række - med en fjer! :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#9 filmz-deathbymonkeys 19 år siden

Bare rolig det bliver ikke for børn, det kommer til at sprøjte med blod ud af biograflæredet. :D

#2 Ja, jeg lover dig at det bliver en sær film. Jeg tror at der er større interesse for sære film end du tror, desuden gider jeg ikke lave en film som alle gider at se, det er for kedeligt.

Hvis Dukke film er for børn, Westerns er for gamle mænd og Zombie er for unge nørder, så laver jeg jo nok en film der tiltaler alle aldre ;)

Bare lige så folk ved det, der er ikke tale om en 90 minutters spillefilm, måske nærmere en 30 minutters.
Gravatar

#10 gi-jones 19 år siden

#2: Jeg synes det er en fejl at dømme den på det grundlag. Hvis historien er god, kan alting være et hit. Men vi har jo så ikke hørt noget om historien.

#9: Hvad slags manuskriptarbejde har du lavet?

Jeg går ud fra, at vi snakker om "live"-dukkefilm og altså ikke animation her. I øvrigt tror jeg også, i forlængelse af gimleno1's kommentar, at stemmearbejdet er en meget vigtig del af enhver dukke/animationsfilm. Har du lagt noget arbejde i det?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: