En omgang mere med Anders And og Pluto, men også nogle af de andre shorts som fx Tyren Ferdinand, Lille Hiawatha, måske er der lidt ideer i Disney Danmarks nye serie Walt Disney's Skattekammer: Vol 1 til 6 som kommer til april.
Har lige set at til april kommer der en ny serie DVD'er fra Disney, der kommer til at hedde "Skatkammer". Det drejer sig indtil videre om en serie på 6 DVD'er, der indeholder eventyr-gendigtninger.
Udgivelserne kommer bl.a. til at indeholde: "Lille Hiawatha" "Prinsen & Tiggerdrengen" "Tyren Ferdinand" "Den Grimme Ælling" "Skilpadden & Haren" "Kong Neptun" "De Tre Små Grise" "Mickey & Bønnestagen".
#1 filmz-kain 19 år siden
Hilsen en nysgerrig, der ikke kan vente.
#2 filmz-Munk 19 år siden
Men den må nok vente på sig!
- Steve Carell
#3 Yoda 19 år siden
#4 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
En omgang mere med Anders And og Pluto, men også nogle af de andre shorts som fx Tyren Ferdinand, Lille Hiawatha, måske er der lidt ideer i Disney Danmarks nye serie Walt Disney's Skattekammer: Vol 1 til 6 som kommer til april.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#5 filmz-Kadann 19 år siden
#6 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#7 Herrguth 19 år siden
Det drejer sig indtil videre om en serie på 6 DVD'er, der indeholder eventyr-gendigtninger.
Udgivelserne kommer bl.a. til at indeholde:
"Lille Hiawatha"
"Prinsen & Tiggerdrengen"
"Tyren Ferdinand"
"Den Grimme Ælling"
"Skilpadden & Haren"
"Kong Neptun"
"De Tre Små Grise"
"Mickey & Bønnestagen".
#8 Yoda 19 år siden
Jeg har en auktion på ebay kørende, men er der andre steder, hvor man kan erhverve sig boxen?
#9 filmz-Munk 19 år siden
Held og lykke i jagten, for det bliver ikke nemt at skaffe den til en god pris!
En limited edition der er udsolgt overalt lover aldrig godt! :(
- Steve Carell
#10 Yoda 19 år siden
Men jeg leder ufortrødent videre. Hvem ved, måske jeg er heldig.