Ja, den er fjollet - men titlen giver skam ok mening.
TV filmen, du linker til, er pilotafsnittet fra '80, der findes på sæson 1 sættet delt op i to afsnit.
Afsnittet handler om kokainsmugling - derfor titlen. En gammel ven af Magnum dør, da en pose kokain sprænger i hans mave. Magnum ved, at denne aldrig kunne finde på at smugle, og at nogle er ude på at ødelægge vennens ry - and the plot tickens........ ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#1 dyg 20 år siden
Fik en enkelt lille pakke fra Axel:
Wonderful Days (Limited Original Edition)
#2 dolphinfriendly 20 år siden
#3 filmz-Bruce 20 år siden
#4 dyg 20 år siden
#5 Yoda 20 år siden
#6 filmz-Kadann 20 år siden
Tom Selleck, bliver det frækkere end det? ;)
#7 Yoda 20 år siden
Nope, det er hardcore og rent firserlir ;-)
#8 filmz-Kadann 20 år siden
Hehe, jeg kiggede lige lidt på IMDb og fandt denne: http://www.imdb.com/title/tt0081103/
Den alternative titel er vist en anelse fjollet; "Magnum P.I.: Don't Eat the Snow In Hawaii".
#9 Yoda 20 år siden
Ja, den er fjollet - men titlen giver skam ok mening.
TV filmen, du linker til, er pilotafsnittet fra '80, der findes på sæson 1 sættet delt op i to afsnit.
Afsnittet handler om kokainsmugling - derfor titlen. En gammel ven af Magnum dør, da en pose kokain sprænger i hans mave. Magnum ved, at denne aldrig kunne finde på at smugle, og at nogle er ude på at ødelægge vennens ry - and the plot tickens........ ;-)
#10 filmz-Kadann 20 år siden
Jeg regnede godt med at det var sådan noget det drejede sig om, jeg fik bare et ubehageligt billede i hovedet omkring gul sne. ;)