Gravatar

#1 lagoni 19 år siden

Julegaver begndte at fylde godt i den anden tråd, så her er en ny. Jeg starter med udbytte af min fars oprydning - jeg modtog:

Voyage To The Bottom of The Sea
Midt om natten
The Two Jakes
Ti fod under
Bob Roberts

+ 12 film der må gå til BBs byttebørs

Fik i fredags Back To The Future III fra cd-wow til ca 10 kr

Gammel tråd: http://filmz.dk/forum/item/23318/#236
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2 chandler75 19 år siden

Uh - "Two Jakes". På alle måder en bedre film end "Chinatown" :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 filmz-Angel Eyes 19 år siden

#2: Blasfemi!
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#4 JannikAnd 19 år siden

Byttede første sæson af "Deadwood" med min roomie til Godards "Band of Outsiders: Criterion Collection".
Gravatar

#5 filt 19 år siden

#4, få fjernet det indlæg inden bruce ser det! :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#6 filmz-michaell 19 år siden

Fra Cdwow:

The Sopranos sæson 5 - 300 kr.
The Sopranos sæson 6 - 300 kr.
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#7 JannikAnd 19 år siden

#5 - Byttede første sæson af "Deadwood" med min roomie til Godards "Band of Outsiders: Criterion Collection".
Gravatar

#8 Bates 19 år siden

haha :D
Gravatar

#9 filmz-yoshimura 19 år siden

Ingen film, men til gengæld lidt dejlig tegneserieunderholdning i form af PREACHER Vol. 1-3.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#10 Bobby Singer 19 år siden

Var nede i Fona og få byttet full metal jacket ( jeg havde fået to af den ), som havde kostet 70 kr., til 40 year old virgin som kun kostede 50 kr., så jeg fik 20 kr. tilbage.

Bagefter var jeg nede i TP musik, hvor jeg brugte mit gavekort på 150 kr. til Anden på coke, som kostede 180 kr. så jeg måtte lige af med 30 kr.

Så var jeg lige nede i Kvickly hvor jeg fandt første sæson af Deadwood til 200 kr., så må jeg se om den er så god, som der bliver sagt.

The 40 year old virgin- fik 20 kr. for den:)
Anden på coke-30 kr.
Deadwood-200kr.

I alt 210 kr.
Idjit

Skriv ny kommentar: