Har lige været igennem den omgang af forkølelse osv. Det har taget snart 14 dage, og jeg hoster stadig. Så det er ikke noget der lige forsvinder... But dont kill the messenger ;)
Og god bedring til i der er syge.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#3 Jeg kører på en uges tid nu, og jeg er først lige begyndt at hoste, havde dog sygedage hjemme på sofaen i sidste uge da der bare fossede snot ud af kraniet.
Damn jeg keder mig.... Bilen er kørt til mekaniker, og det var dagens højdepunkt. Hjemmebiografen bliver igen i dag indtaget af min kæreste og hendes veninde, der nok mener at de kan løbe min pære tør med sims2..
Så jeg sidder bare og hører de sorte spejdere, hvor Anders Lund Madsen lidt lød som om han røg pind, i deres diskussion om stoffer. (Han kunne måske også godt ligne en der kunne flække et bonghovede i ny og næ ;))
Hvad sker der rundt om i Danmark?
De skal da for fanden ikke spille fimsede Sims spil på den! Fyld den med blod og eksplosioner! Jeg er stadig klar på en mandeaften. De skal jo ikke tro de har overtaget :D
Jeg sidder også og høre Spejderne. Og dit indlæg får mig til at længes efter Metallica :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Det skal vi altså også snart, der er bare meget denne tid for mig i weekenderne. Men vi skal jo bare sætte en dato, og så holde ved den. Det må vi lige se på.
#1 davenport 18 år siden
Gl. tråd:http://filmz.dk/forum/item/25155/#193
#2 filmz-Kadann 18 år siden
#3 davenport 18 år siden
Og god bedring til i der er syge.
#4 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#5 cyberzed 18 år siden
#6 davenport 18 år siden
Bilen er kørt til mekaniker, og det var dagens højdepunkt.
Hjemmebiografen bliver igen i dag indtaget af min kæreste og hendes veninde, der nok mener at de kan løbe min pære tør med sims2..
Så jeg sidder bare og hører de sorte spejdere, hvor Anders Lund Madsen lidt lød som om han røg pind, i deres diskussion om stoffer. (Han kunne måske også godt ligne en der kunne flække et bonghovede i ny og næ ;))
Hvad sker der rundt om i Danmark?
#7 DarkLight 18 år siden
Jeg sidder også og høre Spejderne. Og dit indlæg får mig til at længes efter Metallica :P
#8 davenport 18 år siden
Bare jeg var fuld!
#9 cyberzed 18 år siden
#10 davenport 18 år siden