Jeg sidder og er lidt gnaven over at man ikke har udgivet det nye cut af "Payback" på en DVD/HD DVD combo. Jeg har lyst til at købe skidtet, men når jeg ikke har den i forvejen, ville det jo være oplagt med en HD-udgave - det giver så bare problemet, at jeg ikke kan se den endnu.
Sidder lige og plejer en svag hovedpine med cola og gule kings og en omgang Looper - Mondo 77 <- det eneste electro-nummer jeg rigtig kan lide :D Føler at jeg sad på Hyggestuen i Nørresundby i flere timer i går og drak mig total grønlænder - og jeg gjorde kun halvdelen.. Hmm..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Ja, jeg er ret tilfreds nu, selvom det ikke har været så nemt at få det hul og de beregninger til at gå op i en højere enhed. Nu venter jeg blot på, at kabler ankommer, for jeg er ved at få abstinenser :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Se dem begge :) Jeg har læst en detaljeret sammenligning og der er så stor forskel på dem, at vandene nok er delte mht. hvilken der er bedst. Og visuelt er de også helt forskellige!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#41 filmz-Bruce 18 år siden
Billede 1
Billede 2
Billede 3
#42 filmz-Kadann 18 år siden
Oh, the horror!
#41 -
Det ser jo ret fornuftigt ud. :)
#43 HonoDelLoce 18 år siden
Sidder lige og plejer en svag hovedpine med cola og gule kings og en omgang Looper - Mondo 77 <- det eneste electro-nummer jeg rigtig kan lide :D Føler at jeg sad på Hyggestuen i Nørresundby i flere timer i går og drak mig total grønlænder - og jeg gjorde kun halvdelen.. Hmm..
#44 filmz-Bruce 18 år siden
Tak! :)
Ja, jeg er ret tilfreds nu, selvom det ikke har været så nemt at få det hul og de beregninger til at gå op i en højere enhed. Nu venter jeg blot på, at kabler ankommer, for jeg er ved at få abstinenser :)
#45 filmz-Bruce 18 år siden
#46 filmz-Kadann 18 år siden
Det var også det jeg tænkte. Det kunne være jeg bare skulle se det nye cut, før jeg beslutter mig for hvad jeg skal gøre. :)
#47 filmz-Bruce 18 år siden
#48 filmz-Bruce 18 år siden
#49 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Men det ser ellers godt ud ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#50 filmz-Bruce 18 år siden