Pitch Black HD DVD The Chronicles of Riddick HD DVD The Departed HD DVD combo The Producers SE R2 The Full Monty/Sideways doublepack R2
..og postbuddet mente ikke lige at han skulle smide alle forsendelser rigtigt ind, så den ene hang halvvejs ude af brevsprækken.
I guder, hvor jeg glæder mig til at der kommer noget konkurrence på det område. Ligemeget hvor mange gange jeg har klaget til Postvæsnet, så sker der absolut ingen forbedringer og man bliver bare spist af med beklagelser og dårlige undskyldninger.
#1 - gider du ikke smide en kort kvalitetsanmeldelse af Pitch Black HD når du får den set? Har DTS R1 udgaven på DVD og den er sgu ret fed. :-) Kunne godt forestille mig den sparkede røv i HD kvalitet...
#8 - jamen det er sådan set ok med mig - tænkte bare at de fleste film jo nok falder i pris med tiden, så der er jo ingen grund til at betale sin ene arm for dem nu, når man ikke engang har afspilleren... det er i hvert fald min egen tilgang til "problemet" eller hvad det nu hedder. :-)
#1 filmz-Kadann 18 år siden
http://www.filmz.dk/forum/item/25482/#first
Jeg fik en habil sending fra Play, Axel og CDon:
Pitch Black HD DVD
The Chronicles of Riddick HD DVD
The Departed HD DVD combo
The Producers SE R2
The Full Monty/Sideways doublepack R2
..og postbuddet mente ikke lige at han skulle smide alle forsendelser rigtigt ind, så den ene hang halvvejs ude af brevsprækken.
I guder, hvor jeg glæder mig til at der kommer noget konkurrence på det område. Ligemeget hvor mange gange jeg har klaget til Postvæsnet, så sker der absolut ingen forbedringer og man bliver bare spist af med beklagelser og dårlige undskyldninger.
#2 dyg 18 år siden
Earth 2
Så skulle der være underholdning nok til den forlængede weekend.
#3 MouseMickey 18 år siden
Experiment, Das 25 kr
Fra Fona
Sideways 29.95 kr
#4 HonoDelLoce 18 år siden
Mission: Impossible
fra Statoil, Nørresundby :)
#5 McPeter 18 år siden
#6 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg har ikke selv HD DVD afspiller endnu, men får mulighed for at kigge lidt på den i løbet af måneden, så kan jeg lige skrive et par ord om den.
#7 McPeter 18 år siden
#8 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg venter på at der kommer en billigere afspiller på markedet, men udskifter nogle af mine film inden da, så jeg har et ok "lager" til den tid. :)
#9 McPeter 18 år siden
#10 filmz-Kadann 18 år siden
Det skal lige nævnes, at jeg primært går efter HD DVD combo udgaver, så jeg kan se filmene nu og her. :)