Jeg har valgt også at give denne tråd titlen: fede udgivelser. Da det ikke altid handler om at finde det billigste, men også om at finde nogle fede udgaver.
Jeg ved ikke om jeg har informeret om denne her før, men her den altså (igen), til en billig penge, 149,-. Igen et eksempel på at koreanerne kan lave noget sejere end USA:
Ja, de er faktisk ret rå! Har desværre ikke råd nu og fortryder sikkert at have postet det her når jeg nu engang har råd og de så ikke har flere tilbage, men under alle omstændigheder så ser denne udgave af Band of Brothers da også ganske sprød ud - og så endda til kun 499,-
Øh... jeg ved ikke med dig, men jeg er lige blevet færdig med at læse til eksamen - må nok hellere se at smutte til køjs - skal til eksamen imorgen kl.10.30 - på en f*cking LØRDAG!!! De spanske bastarder er godt nok ikke kede af det...! :-)
#1 SpielbergFreak 20 år siden
Jeg ved ikke om jeg har informeret om denne her før, men her den altså (igen), til en billig penge, 149,-. Igen et eksempel på at koreanerne kan lave noget sejere end USA:
http://www.axelmusic.dk/productDetails/88091132519...
#2 McPeter 20 år siden
#3 SpielbergFreak 20 år siden
Jep den er alt for lækker. Den er fandme billig, i stsrten kostede den 799,-
Lige en ting er vi to et par tabere at sidde her kl lort om natten???
#4 McPeter 20 år siden
/Off-topic slut/
#5 SpielbergFreak 20 år siden
Over and out
#6 El vez 20 år siden
#7 El vez 20 år siden
Blade II 2disc (dts-es / DD EX)
Minority Report 2disc (dts)
Bourne Identity (dts)
#8 SpielbergFreak 20 år siden
#9 DarkLight 20 år siden
#10 SpielbergFreak 20 år siden