- Hvor meget koster det for transport?! Kan ikke finde ud af det på den koreandvds.com side.
- Sådan nogle korea/R3-DVD'er, som nu f.eks. den jeg har postet i #2 - hvilket sprog er extra-materiale osv på? Nu kan jeg se at der følger en masse hæfter og andet habengut med - kan man forvente at det er på engelsk til engelske film, eller skal jeg begynde til koreansk for at få glæde af det?! :-)
- Er der nogen der har set Irreversible (fra #18) eller Betrayal, der nævnes i beskrivelsen af Irreversible og sammenlignes med Memento? Er de noget værd?
1) 5$ for én film pr air mail. 7$ for to. Du kan selv prøve at smide et par film i shopping cart og "check out without registering" og se hvad det koster.
2) Se på de enkelte film. Nogle film har f.eks ikke engelske undertekster. Men generelt står der jo skærmformat, undertekster, lydformat etc.
3) Der er en anmeldelse her på siden.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
jeg har ikke set Irreversible, men jeg har hørt den skulle være meget voldelig, så hvis man vil købe den, er det måske ikke så smart at købe den fra Korea/Asien. Censuren er vist ret voldsom der. Jeg har ikke selv set eksempler, men serien 'Venner' kommer ikke på kinesisk TV fordi der bliver snakket for meget om sex... Og jeg tror ikke 'Venner' er særlig slem i forhold til Irreversible
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
:-) ... ja nu har jeg så også lige fået læst om den - virker som en film jeg bliver nødt til at se på et tidspunkt, selvom det måske vil være lidt et sats at købe den - tror ikke det er en type film man smider på så tit hvis den er så klam...
Jeg har mailet sammen med Rasmus (manden der styre Club Raccoon/Axels net butik). Jeg spurgte om han kunne skaffe nogle af dem jeg har vist jer. Han er i fuld sving med at få nogle flere koreanske udgivelser af amerikanske film, ind på siden.
Så bliver det mindre kompliceret med hensyn til fragt og priser.
#21 McPeter 20 år siden
- Hvor meget koster det for transport?! Kan ikke finde ud af det på den koreandvds.com side.
- Sådan nogle korea/R3-DVD'er, som nu f.eks. den jeg har postet i #2 - hvilket sprog er extra-materiale osv på? Nu kan jeg se at der følger en masse hæfter og andet habengut med - kan man forvente at det er på engelsk til engelske film, eller skal jeg begynde til koreansk for at få glæde af det?! :-)
- Er der nogen der har set Irreversible (fra #18) eller Betrayal, der nævnes i beskrivelsen af Irreversible og sammenlignes med Memento? Er de noget værd?
#22 El vez 20 år siden
1) 5$ for én film pr air mail. 7$ for to. Du kan selv prøve at smide et par film i shopping cart og "check out without registering" og se hvad det koster.
2) Se på de enkelte film. Nogle film har f.eks ikke engelske undertekster. Men generelt står der jo skærmformat, undertekster, lydformat etc.
3) Der er en anmeldelse her på siden.
#23 McPeter 20 år siden
1) Tak
2) Det prøver jeg
3) DOOH! :-)
#24 lagoni 20 år siden
#25 McPeter 20 år siden
Var der nogen der havde set Betrayal?
#26 Morbid 20 år siden
:)
#27 Michael Andersen 20 år siden
Hey mester... ingen dårlige jokes i det her forum, tak :)
#28 SpielbergFreak 20 år siden
Jeg har mailet sammen med Rasmus (manden der styre Club Raccoon/Axels net butik). Jeg spurgte om han kunne skaffe nogle af dem jeg har vist jer. Han er i fuld sving med at få nogle flere koreanske udgivelser af amerikanske film, ind på siden.
Så bliver det mindre kompliceret med hensyn til fragt og priser.
Allan
#29 nakalay 20 år siden
#30 DarkLight 20 år siden