En dansk spillefilm med etablerede stjerner som Ole Ernst og en lang række lovende navne indenfor dansk film, er i produktion i Aarhus i disse dage.

Filmen er en action-komedie om to inkasso folk, der kommer grueligt galt af sted på hvad der egentligt skulle have været deres sidste job, og pludselig kommer i karambolage med deres chef.

Filmen er under optagelse til og med 25. august, og forventes færdig til distribution i sommeren 2005.

Klik på overskriften for se filmens hjemmeside.



Vis kommentarer (85)
Gravatar

#1 filmz-pherkel 19 år siden

"cambolage" er det et nyt ord eller skulle der måske stå "karambolage"?
Gravatar

#2 El vez 19 år siden

cambolage er når man maler sig i hovedet og iklæder sig grønt tøj først :|
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3 chandler75 19 år siden

# 1 Det forklarer hvorfor stavekontrollen hostede... tak :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#4 dyg 19 år siden

#2 - Mener du camouflage/kamuflage?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 filmz-zept 19 år siden

:) Altid sjovt med low budget film :) Kan da godt være jeg tager en kigger
Doh
Gravatar

#6 gi-jones 19 år siden

#5: God idé. I bør allesammen tage Jer en kigger faktisk.

Vi optog et bankrøveri idag. Så ved I det :) Måtte pynte lidt på en reserverdelsforhandler for at få det til at ligne en bank, men ganske underholdende var det da.

Som I måske ved, er det mig der er instruktøren :) Altid fedt at komme væltende ind på Filmz efter en lang hård optagedag og finde sig selv øverst på nyhedslisten hehe.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 chandler75 19 år siden

Hvordan I har fået en reserverdelsforhandler forvandlet til en bank gad jeg godt at se :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#8 dyg 19 år siden

Kunne være man skulle kigge derop en dag, nu man alligevel bare har ferie.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 gi-jones 19 år siden

Der kommer billeder op så hurtigt som vi kan følge med, men vi har optagelser hver dag så det hele er lidt stresset.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#10 rimmer 19 år siden

Hmmm undrer mig lidt at denne film nu er nævnt herinde så mange gange og altid hører man om flere etablerede stjerner og dets lig, men den eneste der er nævnt nogen steder er Ole Ernst i "en mindre rolle"...
Ichy-Boo... It's my happy noice

Skriv ny kommentar: