Gravatar

#1 filmz-janhm 20 år siden

Et godt filmcitat fra en god film har den egenskab, at den fanger selve filmen i den ene sætning, og står som filmens ”varetegn” herefter. Desuden ”tænder” den vores indre biograf, og man ser straks scenen for sig – ja faktisk hele filmen. Og de følelser man sad med da man så den første gang vender pludselig tilbage.

På helt privat basis har jeg lavet en plakat med nogle af de bedste filmcitater gennem de sidste 70 år. Hovedvægten er dog lagt på film fra 50´erne og frem.
Plakaten var tænkt som en privat udsmykning, men resultatet er blevet så godt, at jeg nu vil tilbyde den til en lidt større kreds.

Plakaten tilbydes i et mindre oplag, og kun denne ene gang.

Den trykkes på silkemat kraftigt plakatpapir (200g) i formatet 70 x 100cm i hvid skrift på sort baggrund.

Den indeholder 125 citater fra nogle af de bedste/populære film fra både USA, England,Frankrig og Danmark.
Citaterne spreder sig fra Olsen Banden over Wuthering Heights, Midnight Cowboy til Matrix, Jurassic Park og Lord of the Rings.
Hvert citat er mærket med original filmtitlel, produktionsselskab og år samt hvilken skuespiller der fremsagde citatet.

Flere af citaterne er trykt med den originale font fra den pågældende film.

Prisen pr. plakat vil være kr. 300,00 incl. moms + kr. 36,00 til dækning af pakning og forsendelse.

Vedlagt er et nedfotograferet print af plakaten for således at give et billede af hvordan den fremstår. Printet er således på ingen måde et udtryk for plakatens endelige kvalitet.

Skulle du ønske et eller flere eksemplarer af plakaten, må jeg bede om din bestilling pr. brev eller E-mail inden mandag den 30. maj, da plakaten forventes trykt i uge 22 med forsendelse senest mandag den 13. juni. Betaling kan ske via bankoverførsel, PayPal eller pr. efterkrav og der medsendes faktura/kvittering for varen.

Med venlig hilsen

Jan H. Matthiesen
Århusvej 42, Stilling
8660 Skanderborg

Telefon: 8657 1554 Mobil: 2123 0030
E-mail: [email protected]

Se eksempel her : Plakat
Se udsnit med fuld detaljeringsgrad 1:1 her : Udsnit
Gravatar

#2 filmz-habitat 20 år siden

den er fed, men vil ik give så meget for den, da jeg har set andre fed "citat" plakater.... syntes også du skulle ha brugt federe skrift typer....
Gravatar

#3 filmz-habitat 20 år siden

syntes det er ALT for confuse...
Gravatar

#4 lagoni 20 år siden

Det er da netop skrifttyperne der er det fede, se hvordan et Disney-citat har Disney-skrift, Star Wars-citat har Star Wars-skrift osv :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5 dolphinfriendly 20 år siden

Helt sikkert en fed idé og iøvrigt en flot plakat, men 335,- er for dyrt for mig.

Gravatar

#6 El vez 20 år siden

Jeg tror du vil saelge flere plakater og dermed tjene flere penge, hvis den koster omkring 250kr + forsendelse :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#7 filt 20 år siden

Måske også flere, hvis Toy Story-citatet var på engelsk. Så kunne det måske være jeg ville købe den. Dog ikke for 336kr.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#8 DarkCrow 20 år siden

Kanon fed plakat, men sgu for dyr til min smag :(
Gravatar

#9 filmz-janhm 20 år siden

Trykkeomkostningerne er ret peprede, men hvis det kan gi´et mersalg at reducere prisen, så må jeg jo håbe på at dette mersalg er nok til at dække trykkerens fyrstelige løn.

Plakaten sættes derfor til kr. 250 + 36 til postvæsenet.

mvh.

Jan
Gravatar

#10 El vez 20 år siden

Det var et godt træk.. I'm in! ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: