Jeg må krybe til korset (religiøst, ikke beklædning) og bekendtgøre, at jeg faktisk aldrig har købt fra CDWow før. Plejer at skaffe alle mine goods fra Axel eller Stereo Studio :)
Men øh... Hvordan fungerer de så?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gå idn på www.dvdbargain.net og find så "discounts and voucher database" under "special pages". Find et passende link til cd-wow, tryk på det, læs/accepter betingelserne og rabatten er fratrukket :) Dog er det ikke alle link der virker, prøv et par stykker.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg kan sgu ikke rigtigt få det til at virke. De er allesammen bare links ind til den samme hovedside, og jeg kan ikke se noget om nogen rabat nogen steder. Hverken i indkøbskurven eller andre steder. Er det ikke noget med en kode man skal indtaste?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Ikke med sparelink.. det kan være at visse af dem ikke virker, men du kommer ind på samme side, hvor alle varer så vil være f.eks. 1£ billigere end normalt.
Du kan så kun købe én vare med den rabat, men da cd-wow har gratis porto betyder det jo ingenting. :)
#1 gi-jones 20 år siden
#2 nakalay 20 år siden
#3 gi-jones 20 år siden
Men øh... Hvordan fungerer de så?
#4 lagoni 20 år siden
#5 gi-jones 20 år siden
#6 myggen 20 år siden
http://www.filmz.dk/forum/item/14391/#first
#7 filmz-Kadann 20 år siden
Ikke med sparelink.. det kan være at visse af dem ikke virker, men du kommer ind på samme side, hvor alle varer så vil være f.eks. 1£ billigere end normalt.
Du kan så kun købe én vare med den rabat, men da cd-wow har gratis porto betyder det jo ingenting. :)