Gravatar

#41 Steffan Rasmussen 12 år siden

lassehoile (40) skrev:
Heller ikke solgt endnu, men venter på én som kommer og kigger på det her i starten af ugen, skal nok give besked asap jeg ved mere :-)

også på Oppoen?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#42 lassehoile 12 år siden

Nej Oppo ikke solgt, men der kommer en gut start af ugen her og kigger på alt så giver besked asap jeg ved hvordan det hele ser ud :-)

KH-L
www.lassehoile.com
www.youtube.com/LasseHoileDotCom
www.imdb.com/name/nm1367153/
Gravatar

#43 lassehoile 12 år siden

Per kunne desværre ikke finde transport så skærm og alt står stadigvæk til salg ! Hvis der er nogen som er interesseret i dette super tilbud sig endelig til !

KH-L
www.lassehoile.com
Gravatar

#44 Takfornu 12 år siden

Tak for at det holdt det til mig og Held & Lykke med salget !
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#45 Steffan Rasmussen 12 år siden

lassehoile (43) skrev:
Per kunne desværre ikke finde transport så skærm og alt står stadigvæk til salg ! Hvis der er nogen som er interesseret i dette super tilbud sig endelig til !

KH-L

Har sendt dig en PM.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#46 lassehoile 12 år siden

Beholder min Oppo (så længe jeg kan) er nu en fantastisk maskine (også til musik) Men er klar på at modtage et godt bud på resten for Plasma og tilbehør :-)

L
www.lassehoile.com

Skriv ny kommentar: