Gravatar

#1 lassehoile 12 år siden

Sælger mit flotte, meget lidt brugt og vedligeholdt Pioneer PDP-LX5090H 50" Plasma TV (Fuld HD) sælges med Pioneer PDP-S62 højtaler til siderne, Pioneer PDK-TS33A bordstander og Pioneer PDK-WM02 vægbeslag medfølger. Kvitering haves. Der indgår også en Playstation 3 (slim) (med 15 spil) og en 17" Sony MFM-HT75W LCD monitor med i prisen.

Samlet : 7.800kr : http://www.dba.dk/pioneer-pdp-lx5090h-50/id-816968...

Ud over et fantastisk plasma tv har jeg samlet en del originale filmplakater gennem årene som nu trænger til nyt godt og kærligt hjem... de store kan ses her : http://www.dba.dk/kaempe-filmplakater/id-81891720/

Der følger også en indrammet original UK "City Of The Living Dead" (Lucio Fulci) med som jeg ikke har fået knipset pix af endnu desværre.

Jeg har også 50+ original klassiske plakater som Zombie, From Beyond, Nightmare City, Wickerman (signeret af Ingrid Pit) og et hav af andre, både teaser plakater som originale release optryk...alt i horror, sci-fi genren...skal ses, men ved evt. køb sammen med de store indrammet kan god pris naturligvis findes.

MVH Lasse

[email protected]
www.lassehoile.com
www.youtube.com/LasseHoileDotCom
www.imdb.com/name/nm1367153/
Gravatar

#2 Richard Burton 12 år siden

Det er min personlige mening, at dette TV til dato stadig gengiver det bedste kvalitetsbillede for en fladskærm der hidtil er set, med mindre vi ryger over i en OLED skærm. Pioneers Kuro teknologi er først nu ved at blive "nået" af konkurrenterne. Kalibrerer man den, er billedet fantastisk.

At få Pioneers 50" sidste Kuro model til den pris er næsten uhørt. Havde du haft den til salg for 2 måneder siden, havde jeg haft en ven, som ledte som en besat for at finde et godt eksemplar af den og ville have givet 6-7K mere uden højttalerne og PS3'en.

Vedkommende der slår til, gør årets deal ... og nej, jeg er ikke ansat af denne Lasse som spokesman ;)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#3 JannikAnd 12 år siden

Du må ha en seriøst god grund til at slippe det tv og alt det tilbehør til den pris!?
Gravatar

#4 inflector 12 år siden

Det værste er dog de latterlige bud du modtager på dba.....folk er fandeme hjerneblæste. Held og lykke med at komme af med det, har desværre ikke brug for det.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#5 lassehoile 12 år siden

Jeg ved det er latterlig billigt men har prøvet flere gange at sælge i den blå og til venner - der bare ingen der bider på desværre, slette tider er det vidst...og hvis jeg kunne beholde det ville jeg gerne ! Men jeg mangler penge helt vildt, er selvstændig og arbejdet hænger sgu ikke på træerne for tiden eller har gjort sidste mange måneder osv osv... men jeg resjer også en del, familie i udlandet, arbejde, så det jo også synd det bare står ubrugt hen når det kunne gå til et kærligt hjem !

Så hvis i vil have et super godt TV og lidt extra godt med sig endelig til, har kvittering og alt :-)

Og så der også en masse fantastisk film plakater til dem der mangler til hjemme biografen :-)

L

P.S. Det har faktisk været temmelig lidt brugt, opgangen jeg bor i var under total renovation sidste år så TV har sået helt alene i over 8 måneder bla. og har kun set et par films på det siden...er sådan set kun blevet brugt til film og lidt playstation...så jeg vil tro det har mange mange gode år endnu :-)
www.lassehoile.com
www.youtube.com/LasseHoileDotCom
www.imdb.com/name/nm1367153/
Gravatar

#6 Slettet Bruger [1187667460] 12 år siden

Synd jeg ikke lige har penge til den slags, det er ellers et godt tilbud.

Men ja, DBA er som DBA plejer at være, folk der tror at de kan købe det hele for ingen penge. Jeg er helt stoppet med at sælge noget derinde.
Gravatar

#7 Captain Vallo 12 år siden

Har set Lasses gear med egne øjne - og én eller anden kommer til at blive megetmeget glad for den her handel. Det er jo en fantastisk pris for SÅ fedt udstyr.
Men hvor må det gøre ondt at skille sig af med ...

If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#8 Richard Burton 12 år siden

#7 Hvis mit eget tv skal ryge, så er det NU!!! :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#9 JannikAnd 12 år siden

Er der da for helvede ikke én, der står og mangler et tv!? Trist at jeg selv lige har købt Panasonic VT30'er...
Gravatar

#10 MOVIE1000 12 år siden

Hehe jo jeg gør, men vil gerne have et med 3D :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: