Ingen som er interesseret i mine film plakater også ? Og et hav af klassiske tilmed (som jeg desværre ikke har fået knipset billeder af endnu) :-) Sikker på hvis man solgte dem enkelt vis på feks. eBay man kunne tjene en mønt eller to...har bare ikke tiden eller tålmodigheden til det selv.
Jeg kunne måske godt være interesseret i "The Thing" plakaten, men hvad tænker du sådan rent prismæssigt for en enkelt plakat?
Jeg kunne måske godt være interesseret i "The Thing" plakaten, men hvad tænker du sådan rent prismæssigt for en enkelt plakat?
De har kostet lidt over 1000kr at blive indrammet og så prisen på plakaten oveni - men 1000kr stykket er en fin pris ? Vil nu gerne af med dem alle på én gang, har sgu bare ikke pladsen til dem så vi kan godt finde en ny pris for dem alle hvis du er interesseret...de står bare og samler støv her...og hvis du kan sælge dem videre er jeg sikker på du kan få dækket købet godt :-)
Alså, de har kostet en del over 1000kr stykket at blive indrammet...men det super prof gjort med tyk glas og alt :-)
Ja det er sikkert stadig et super tilbud, og en meget fed plakat, men jeg har desværre ikke 1000 kr. til en plakat. Det stinker at være studerende engang imellem. Men tak for svaret anyways. :)
#31 Zombi 12 år siden
#32 Zombi 12 år siden
#33 Takfornu 12 år siden
#34 lassehoile 12 år siden
De har kostet lidt over 1000kr at blive indrammet og så prisen på plakaten oveni - men 1000kr stykket er en fin pris ? Vil nu gerne af med dem alle på én gang, har sgu bare ikke pladsen til dem så vi kan godt finde en ny pris for dem alle hvis du er interesseret...de står bare og samler støv her...og hvis du kan sælge dem videre er jeg sikker på du kan få dækket købet godt :-)
www.youtube.com/LasseHoileDotCom
www.imdb.com/name/nm1367153/
#35 lassehoile 12 år siden
#36 bhs 12 år siden
#37 Zombi 12 år siden
Ja det er sikkert stadig et super tilbud, og en meget fed plakat, men jeg har desværre ikke 1000 kr. til en plakat. Det stinker at være studerende engang imellem. Men tak for svaret anyways. :)
#38 lassehoile 12 år siden
Ikke solgt hvis det de fede plakater du er interesseret i ? :-)
#39 bhs 12 år siden
#40 lassehoile 12 år siden