Gravatar

#31 Zombi 12 år siden

lassehoile (25) skrev:
Ingen som er interesseret i mine film plakater også ? Og et hav af klassiske tilmed (som jeg desværre ikke har fået knipset billeder af endnu) :-) Sikker på hvis man solgte dem enkelt vis på feks. eBay man kunne tjene en mønt eller to...har bare ikke tiden eller tålmodigheden til det selv.

Jeg kunne måske godt være interesseret i "The Thing" plakaten, men hvad tænker du sådan rent prismæssigt for en enkelt plakat?
Gravatar

#32 Zombi 12 år siden

Nu har jeg sendt en mail. :)
Gravatar

#33 Takfornu 12 år siden

@ Lasse - Har lige sendt dig en mail vedrørende Oppoen :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#34 lassehoile 12 år siden

Zombi (31) skrev:
Jeg kunne måske godt være interesseret i "The Thing" plakaten, men hvad tænker du sådan rent prismæssigt for en enkelt plakat?

De har kostet lidt over 1000kr at blive indrammet og så prisen på plakaten oveni - men 1000kr stykket er en fin pris ? Vil nu gerne af med dem alle på én gang, har sgu bare ikke pladsen til dem så vi kan godt finde en ny pris for dem alle hvis du er interesseret...de står bare og samler støv her...og hvis du kan sælge dem videre er jeg sikker på du kan få dækket købet godt :-)
www.lassehoile.com
www.youtube.com/LasseHoileDotCom
www.imdb.com/name/nm1367153/
Gravatar

#35 lassehoile 12 år siden

Alså, de har kostet en del over 1000kr stykket at blive indrammet...men det super prof gjort med tyk glas og alt :-)
www.lassehoile.com
Gravatar

#36 bhs 12 år siden

Hvis det ikke er solgt må du gerne kontakte mig !
Gravatar

#37 Zombi 12 år siden

lassehoile (35) skrev:
Alså, de har kostet en del over 1000kr stykket at blive indrammet...men det super prof gjort med tyk glas og alt :-)

Ja det er sikkert stadig et super tilbud, og en meget fed plakat, men jeg har desværre ikke 1000 kr. til en plakat. Det stinker at være studerende engang imellem. Men tak for svaret anyways. :)
Gravatar

#38 lassehoile 12 år siden

bhs (36) skrev:
Hvis det ikke er solgt må du gerne kontakte mig !

Ikke solgt hvis det de fede plakater du er interesseret i ? :-)
www.lassehoile.com
Gravatar

#39 bhs 12 år siden

Det er ikke plakaterne, mere fjernsynet ;)
Gravatar

#40 lassehoile 12 år siden

Heller ikke solgt endnu, men venter på én som kommer og kigger på det her i starten af ugen, skal nok give besked asap jeg ved mere :-)
www.lassehoile.com

Skriv ny kommentar: